Kitap‘Mı İnternetmi?
-
Selamın aleyküm müridler.
Php öğrenmeye karar kıldım ondan sonrada c++'vs.
Sizlere bir sorum olacak,php öğrenmeye başladım başlamıştım :) yani vidiolu anlatımlardan biraz yol aldım ama tam öğrene bilmek için 2 seçeneğim vardı.
Bir yayın evinden php temel eğitim kitabı alarak birde internetten öğrenerek
bende en iyisi kitap alayım dedim ve kitabın siparişini verdim.Sizce ben php'yi internettenmi öğrenseydim yoksa kitap alarak doğrumu yapmıışım :D
-
php bilmemde ben birşeyi en iyi kitaptan öğreniyorum. bilgisayar başında kitap okumak zor oluyor msn açık aklına bişey geliyo ona bakıyosun falan
dikkat mikkat kalmıyor bende
-
kitap + internet bazen kitaplarda çok uzun anlatılan şeylerin internette çok daha kısa ve öz olanlarını bulabiliyorsun.Kitaptan öğrendiklerini internetten de desteklersen çok yararı olur.
-
kitap bence. ama kitabi bitirdiginde php bilmis olmayacaksin. düşük seviyeye gelince basit projeler yapmaya calis. hatalarla karsilastikca cozum ararken, ornek kodlara bakarken ogrenirsin.
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------
kitap bence. ama kitabi bitirdiginde php bilmis olmayacaksin. düşük seviyeye gelince basit projeler yapmaya calis. hatalarla karsilastikca cozum ararken, ornek kodlara bakarken ogrenirsin.
-----------------------------
Haklısın hocam.Kitabı bitirnce tap öğrenmiş olmayacağım olsun tahribat var :) buralardanda öğrenirim :DDaft bunu yazdı:
-----------------------------
php bilmemde ben birşeyi en iyi kitaptan öğreniyorum. bilgisayar başında kitap okumak zor oluyor msn açık aklına bişey geliyo ona bakıyosun falan
dikkat mikkat kalmıyor bende
-----------------------------Sende haklısın hocam adamın kafası karışıyor :D
-
bencede kitap monitörde bir yandan okuyup bir yandan uygulamak zor oluyor
-
3'ü 1 arada olma mı?
1-) Görsel eğitim setlerinden şunu şiddetle tavsiye ederim. (http://www.gorselegitimsatis.com/default.asp?git=9&urun=36) (tbt'de mevcut)
2-) Bilgisayar - internet şuanda kitabın yerini tutamaz. Kitap olmazsa olmaz (kişisel fikir). Seçkin yayınlarının php kitabını öneririm.
3-) İnternette de kaynak kod araştırırsın, bilmediklerini sorarsın vs.. olur biter... :) -
Bir dil en iyi Manuel'inden öğrenilir, Php Manuel'ini indir indirirken selamımı söyle sana kıyak geçsin en yakışıklısını versinler :))
Neyse Php Manuel'i indir sonrada başla okumaya, yeri geldikçe güzel güzel örnekleri bakmadan yapmayı dene,
Yani önüne kitabı açıp yazıp kodu çalıştırınca birşey oluyor.
Genelde manueldeki kodlar kısa ve konuya özgüdür sen bak mantıgını anla sonra yazıp çalıştırmayı dene
ASLA copy/paste ile kodu alıp ahanda çalıştı deme.Sonra kodu geliştir bir önceki bildiklerinide ekle lan bunu yapabilirmiyiz dur koda şu özelliğide ekleyim
gibi şeyleri düşün gerisi kolay..Php Manuel bittiğinde , dediğim gibi çalıştıysan artık profesyonel sayılırsın..
Hadi hayırlı olsun kitabın sana veremeyeceği eksik bilgilerin hepsini kazandın gitti..ee Abi benim ingilizcem yok Nasıl okuyup anlıycam?
Güzel kardeşim selamımı söyle sana yakışıklısını versinler dedim ya :))
Php manuel'i yoğum çalışmalarımız sayesinde büyük oranda türkçeye çevrilmiş durumda..
Sen profesyonel kısımlara gelene kadar onlarıda hallederiz sen başla çalış...Kolay Gele
Php Development Team
-
ShyRain bunu yazdı:
-----------------------------
Bir dil en iyi Manuel'inden öğrenilir, Php Manuel'ini indir indirirken selamımı söyle sana kıyak geçsin en yakışıklısını versinler :))
Neyse Php Manuel'i indir sonrada başla okumaya, yeri geldikçe güzel güzel örnekleri bakmadan yapmayı dene,
Yani önüne kitabı açıp yazıp kodu çalıştırınca birşey oluyor.
Genelde manueldeki kodlar kısa ve konuya özgüdür sen bak mantıgını anla sonra yazıp çalıştırmayı dene
ASLA copy/paste ile kodu alıp ahanda çalıştı deme.Sonra kodu geliştir bir önceki bildiklerinide ekle lan bunu yapabilirmiyiz dur koda şu özelliğide ekleyim
gibi şeyleri düşün gerisi kolay..Php Manuel bittiğinde , dediğim gibi çalıştıysan artık profesyonel sayılırsın..
Hadi hayırlı olsun kitabın sana veremeyeceği eksik bilgilerin hepsini kazandın gitti..ee Abi benim ingilizcem yok Nasıl okuyup anlıycam?
Güzel kardeşim selamımı söyle sana yakışıklısını versinler dedim ya :))
Php manuel'i yoğum çalışmalarımız sayesinde büyük oranda türkçeye çevrilmiş durumda..
Sen profesyonel kısımlara gelene kadar onlarıda hallederiz sen başla çalış...Kolay Gele
Php Development Team
-----------------------------Saol abi. :)
