Kız Brakma Tavsiyeleri
-
Annem seninle tanışmak istiyor (bırak)
-Kendimi asmak istiyorum (bırak)
-Bu gün kendimi yorgun hissediyorum (bırak mümkünse zehirle ! )
-ya bu ayki telefon paramı sen ödesen (düşünme bile)
-Pelin`in erkek arkadaşının arabasını gördün mü? (ne bırak tabi)
-Bendemi o kıyafetten alsam (koşarak uzaklaş yani mirkelam moduna al)
-Kendimi bu akşam ölecekmiş gibi hissediyorum (Bırak abiya)
-Evlenirsek ben ütü ve çamaşır olayına girmem
(bırak yer müsaitse kafa at,yere düşerse tekme ile devam et)
-Ayyy bu kıyafet sana hiç yakışmamiş
(sus ve başka tarafa doğru ıslık çalarak yürümeye başla)
-Sakalların batiyo (uçan tekme at)
-Dişlerimde iltahaplanma çıktı öpüşmeyelim bi süre (Igggggg At at gitsin )
-Cep telefonunu çaldırır kapatırsa (polis karakoluna yönlendir)
-Hayatım ben makyaj yapıp aşağı ineceğim deyip 2 saat gecikiyorsa (gözüne parmağını sok)
-Burnu mu biraz kaldırtsam mı? (kulağıı ıssır)
-Siz erkekler futbolldan ne anlıyorsunuz (koşarak omuz at maksat mücadele hırsını anlasın)
-Komik ayakkabılaar giyiyorsa (ben karışmıyorum bu kısma sizin isteğinize kalmış)
-Başkalarının hikayelerini dinleyipte siz erkekler çok hayvansınız derse (kkafa göz dal,ben suçu üstüme alırım)
-Evlenince ben senin ayağına basacağım (öyle bi tokat atki allah`ı şaşsın)
-Ben eski hayatımda bi diktatörmüşüm (istiklal marşını okut:):):):):)
siz şeklini biliyorsunuz kankalar)
-Şuanda senle konuşamam evde misafirler var (dürbünlü tüfekle vur 250 metreden)
-Ay sıkıldım bu filmden (patlamış mısırların hepsini ağızına zorla sok)
-Sevgililer gününde sana ayı alırsa (Ne kadar ince ruhlusun de o anlar abi !)
-Ağzı açık yemek yediği zaman (masayı fırlat,sandalyeyi kafasında kır)
Ghosttan Saygılarla Efendim -
Nereden buldun bunu, çok eski...
Merak ettim söyle bakayım hangi site
-
çentik...
-
öle her boka kız bırakılsa kızın k sini göremezsin sonra..
-
bir çift balkonda zkişrlerken herif karıyı balkondan düşürmüş , o da gitmiş çöp bidonuna düşmüş. ordan geçen temel de bi karıya bakmış bide kafayı kaldırıp herife demiş "ha uşaum niye attın bunu daha zkilirdi da"
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
bir çift balkonda zkişrlerken herif karıyı balkondan düşürmüş , o da gitmiş çöp bidonuna düşmüş. ordan geçen temel de bi karıya bakmış bide kafayı kaldırıp herife demiş "ha uşaum niye attın bunu daha zkilirdi da"
-----------------------------Bu iyiydi
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
bir çift balkonda zkişrlerken herif karıyı balkondan düşürmüş , o da gitmiş çöp bidonuna düşmüş. ordan geçen temel de bi karıya bakmış bide kafayı kaldırıp herife demiş "ha uşaum niye attın bunu daha zkilirdi da"
-----------------------------nimet atılmaz.
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------
bir çift balkonda zkişrlerken herif karıyı balkondan düşürmüş , o da gitmiş çöp bidonuna düşmüş. ordan geçen temel de bi karıya bakmış bide kafayı kaldırıp herife demiş "ha uşaum niye attın bunu daha zkilirdi da"
-----------------------------nimet atılmaz.
-----------------------------atılması gereken durumlarda olabilir misal :
4 tane eleman bir hatun ıssız adaya düşmüşler, bakmışlar gelen giden yok demişler bu hatun her gün birimizi idare etsin böyle devam edelim. gel zaman gitzaman, hatunu zehirli bişi ısırmış ve hatun sizlere ömür... ilk hafta biraz sıkıntı çekmişler, ikinci hafta kötü geçmiş, 3.hafta berbat 4. hafta artık katlanamaz hale gelmişler ve içlerinden biri demişki "artık bunu gömelim"
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------bir çift balkonda zkişrlerken herif karıyı balkondan düşürmüş , o da gitmiş çöp bidonuna düşmüş. ordan geçen temel de bi karıya bakmış bide kafayı kaldırıp herife demiş "ha uşaum niye attın bunu daha zkilirdi da"
-----------------------------
güzelmiş :DD
