Kızılötesi Cihazı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    bir arkadaşımın sorunudur yardım edersiniz çok sevinirim;

    şimdi kızılötesi cihazı sıfır alındı ve driverı yüklendi. driver gayet güzel tanıtıldı ama ortalıkta hiçbirşey yok yani telefonla iletişim kuracak bir yazılım felan yok. denetim masasında da birşey yok. telefonun modeli nokia olsaydı pc suite önericektim. siz ne yapmasını önerirsiniz ?

    Telefon: ericson t300i

    kendinize ayığ olunuz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    telefon t300i

    cihazda bu http://www.pc210.com/prohtml/50-142-5571-PH-IrDA120L.html

    destegı var ama nasıl atacaz bu dosyaları telefona :S
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    cihazın kızılötesi bağlantısını etkinleştirip cihaza yaklaştırınca yeni donanım bulundu diyerekten telefonu bulması lazım.dosya alıp vermek için tıklayınız dediğinde bi tane paylaşım klaösürü açılıp ordan alışverişi yapabiliyorsunuz Nokia cihazlarda.ericson kullanmadığım için yinede söyleyim dedim.kolay gelsin.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    telefonun acıp bılgısayarın kızılotesıne yerlestırıyorum ama bişi olmuo..dhaa dogrusu bılgısayarın cıhazının driverlerı aktıf ama onu onlıne yapamıyorum :S driver var yazılımı yok :S
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    kızılötesi cihazı için driver lazım olduğunu ilk defa duydum valla.telefon ayarlarını iyi yaptığına eminsen cihazda bir problem olabilr.

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    hoja elindeki cd de ya da disket de autorun felan yokmu ya da yazılım felan bi daha bak yaw

    kendinize ayığ olunuz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    la olm olsa sorarmıyım.bi sys bide inf dosyası var.yukluo drıverı kablosuz agda goruo ama telefona baglanamıom.telın kızılı acık bilgisayarınkı degıl iısıgı yanmıo
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RooTTeR
    RooTTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek
    sorunu cozdum :D telefon yarım cm uzakmıs yaw:D
Toplam Hit: 912 Toplam Mesaj: 8