folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder KKTC De Çalışmak,Bilgisi Olan Varmı



KKTC De Çalışmak,Bilgisi Olan Varmı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hayalmeyal
    hayalmeyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2007
    Erkek

    saygı değer tahribat halkı:

    Gerçi bu sene mezun oldum ama ,Üni.Lisans mezunuyum.Turizm İşl.ve Otelcilik.Kıbrıs-Girne de bulunan jasmine Court Hotel-Casino dan iş teklifi aldım.Çalışma şartları gayet iyi zaten benimde öğrenmek istediğim orada yaşayan veya ziyaret eden aranızda varmı?ne gibi zorluklar yaşarım halkı ile -esnafı ile v.b

    Şimdi sorarsınız siz; ne iş yapacaksın diye sölim - Casino A la Carte Restaurant da İtalyan Mutfağında Captain Olarak görev yapacağım.Yemek,özel sağlık sigortası,prim,maaş,kalacak yer( tek kişilikpansiyon ) bide 1050 £ (avro)

    bu arada üni sınavına girecek arkadaşlarıma söyliyeceğim sakın girmeyin haaa parayı yatırdıysanız girin ama kazanırsanız gitmeyin 4 sene okuyup küçük bir ihtimal genelde 5 sene de bitiyor.okadar masraf değmez.şimdiden çalışmaya başlayın ve kariyer yapın .saygı görmek istiyor ve üni mezunlarını işe almak için lise mezunu olmak bile çok.

    hhaaaa ben kızlar için gidiyom diyen arsa başka ozaman gidin ......byeee kolay gele herkese....HayalMeyal

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    Hoca bilmiyorum ama bende orda okumayı düşünüyorum. Büyük bir aksilik çıkmassa bu sene orda odtü kampusune yerleşecem. Seninle bağlantıda olalım hoca... Ne olur ne olmaz işi hesabı ;)

    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kotusirine
    kotusirine's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Dişi

    BEN gitmedim ama abim orda yakın doğuda hukuk sonda iyi bi yer olduğunu söylüyor otel olayını bilmiyor kıbrıs yaşanacak yer diye nitelendirdi..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    Yapacagin is ve elde edecegin gelir guzelde neden kibrista ?  tamamen duygusal mi yoksa?

    Turkiye gazetelerini bir gun sonrasinda bayiilerde bulursun, 

    suyu bardakta gormus olursun, tuketim eksikligi hissedersin, pahali,

    antisosyal dahi olsan turkiyedeki gibi sosyal bir yasam soz konusu olamaz,

    bos zamanlarinda yatar uyursun,birsey yapasin gelmez; gelsede yapilacak birsey yoktur. (oranin tabiri ile tavuk hastaligi),

    halki siveleri itibari ile sicak gorunselerde aslinda TC vatandasina karsi soguktur.

    burasi yavru vatan trafik neden ingiliz usulu gider diye uyuz olursun,

    Turkiyeden esin dostun paket gonderir gumrukten alana kadar imanin gevrer, 

    sacma sapan saatlerde carsi, pazar, ne kadar dukkan varsa kapanir gunes batmadan dunyan kararir.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hayalmeyal
    hayalmeyal's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2007
    Erkek

    yahu iyi birşey anlatsanız ...........

     neden kıbrıs ta çalışacam.şuanda senin , iş veya okul bilmiyorum.ama sen kendi ülkende hakkını alıyorsan söleyecek en ufak birşey demiyecem.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azimkar
    azimkar's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    arkadaşım ben 2 yıl kıbrısta yaşadım ve jasmin courte hotel'ide az çok biliyorum.kıbrıs halkı uysal bir halk.kahve çok içerler  o yüzden çabuk sinirlenmezler:)halkı canayakındır.kıbrıs güzeldir.adapte olabilirsin kanımca.liman vardır akşamları turist kaynar.çok güzel olur.daha anlatılacak güzel yanı çok.yeşillik ve beşparmak dağları dehşettir.doğası çok harika.ben de girne de kalmıştım.çok güzel bir yer ama pahalı.söylemek gerek.Türkiye'ye göre çok pahalıdır....başarılar dilerim.bildiğim kadarı ile sorun varsa cevaplamaya çalışırım...

    Arabanızın önünedki çocuklar kazaya sebep olur, arkanızdakiler ise çocuğa... İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar! Her problemin bir çözümü vardır.Fakat asıl sorun çözmenin zaman almasıdır... Eğer bir sorun varsa, kesin çözümü de vardır. Çözümü yoksa zaten sorun değildir! Uzun Olan Kuyu Değil , Kısa Olan İPTİR!! Hiç bir psikiatrist insanı tuvalet kadar rahatlatamaz. Sakın girme helaya başın girer belaya götürürler merkeze öptürüller herkese Hayatta dik durmayı öğren maksat gölgenin imajı düzelsin Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kültablalarınıza işiyormuyuz? Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi! özlü sözlerden bir kısmı:))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    Kibrisin ekonomisi nereden geliyor saniyorsunuz?

    ayrica Turkiye Kibrisa turist aktarmasa ne giden turist olur.

    ogrenci,ogretmen gondermese ne halka gelir canli sermaye olur.

    6000$ yıllık okul harcı
    5000$ yıllık ev kirası
    2000$ yıllık şehiriçi ulaşım
    2000$ yıllık uçak ulaşımı
    5000$ yıllık temel ihtiyaç

     harcamalara bak? bu kadar para ciktiktan sonra cepten; gider las vegasta calisirsin hoca, para kazancam diye paradan olma..  otur oturdugun yerde.


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azimkar
    azimkar's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    sadece turist değil;Su,giyim,manav gıda,elektronik,teknik,şarküteri ve daha birçok şey.kıbrısın 1. derece gelir kaynağı KUMARHANELER dir.oteller diz boyu;,......eğer Türkiye destek olmasaydı kıbrıs en basitinden susuz kalacaktı.gerisini siz düşünün..........


    Arabanızın önünedki çocuklar kazaya sebep olur, arkanızdakiler ise çocuğa... İnsanlar konuşur, aptallar gürültü yapar! Her problemin bir çözümü vardır.Fakat asıl sorun çözmenin zaman almasıdır... Eğer bir sorun varsa, kesin çözümü de vardır. Çözümü yoksa zaten sorun değildir! Uzun Olan Kuyu Değil , Kısa Olan İPTİR!! Hiç bir psikiatrist insanı tuvalet kadar rahatlatamaz. Sakın girme helaya başın girer belaya götürürler merkeze öptürüller herkese Hayatta dik durmayı öğren maksat gölgenin imajı düzelsin Helalara sigara izmariti atmayın.Biz sizin kültablalarınıza işiyormuyuz? Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş Karanlıkta mehtapta oturmak iyidir... Ama mehtapla karanlıkta oturmak daha iyi! özlü sözlerden bir kısmı:))
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HackMan
    HackMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

     

    6000$ yıllık okul harcı
    5000$ yıllık ev kirası
    2000$ yıllık şehiriçi ulaşım
    2000$ yıllık uçak ulaşımı
    5000$ yıllık temel ihtiyaç

    _________________________________

    Okul harcı ne aq. Buslu okurum. Allaha şükür iyi puan yapabilecek kapasitede bir adamız... Ev kirası bizim orda akraba var olmadı onlarda kalırım bi süre... Ulaşıma gelince. Biz yayan geldik dünyaya yayan hakeret ederiz(şehiriçi). Uçak ulaşımınıda gemiye bağlarız ucuza patlar... Temel ihtiyaç ben ne bulsam yiyorum. Portakal bahçelerinde portakal toplarım... Elbise memleketten götürürüm... 

    Ula ne yaparsam yapayım harbiden açılacak g*tümüz valla ne yapalım odtü benim hayalim aq. Gidemessem asarım kendimi... 

     


    Sevmekten Korkmuyorum; Kitabını çalıştım... Başımdan geçmişi var; her cefaya alıştım...
Toplam Hit: 2436 Toplam Mesaj: 9