Klan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmike
    ahmike's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    Klanlar.org burada oynayan mürid var mı ?

    Sessiz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Var nolcak :)

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kapil
    kapil's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    bende yeni üye oldum 2. dünya kuzeybatıdayım nick depresifsizofren

    Orman Mühendisi //
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmike
    ahmike's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    esad benim var 2 de 1 de de var ama 2 yi bırakıyorum mal lazımsa marketi çıkar teklif at hep sana yollayım.

    oynayan varsa w1 klanmanyax


    Sessiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    şimdi üye oldum güzel oyun gibi, traviana benziyor..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahmike
    ahmike's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek
    evet ama ondan daha güzel ve zevkli.

    Sessiz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emminn
    emminn's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2011
    Erkek

    bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi ( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
    veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo )


    ne kadar civata varsa okadar da somun var..!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    emminn bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi ( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
    veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo )


    -----------------------------

     

    Hocam geçmiş olsun.


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Toplam Hit: 1214 Toplam Mesaj: 8