Klan
-
Klanlar.org burada oynayan mürid var mı ?
-
Var nolcak :)
-
bende yeni üye oldum 2. dünya kuzeybatıdayım nick depresifsizofren
-
esad benim var 2 de 1 de de var ama 2 yi bırakıyorum mal lazımsa marketi çıkar teklif at hep sana yollayım.
oynayan varsa w1 klanmanyax
-
şimdi üye oldum güzel oyun gibi, traviana benziyor..
-
evet ama ondan daha güzel ve zevkli.
-
bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi
( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo
) -
emminn bunu yazdı:
-----------------------------
bende KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi
( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,
veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo
)
-----------------------------Hocam geçmiş olsun.
