folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Klan Oyunu Yardım



Klan Oyunu Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pr_x71
    pr_x71's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    ben KLanda w6 oynuyodumm baya bi puan yapmştmm ama aldılar köylerimi ( şimdi w6dan yeniden başladımm.. bana destek çıkacak,

    veya bana w6 da klanıNı vercekk arkadaş var mı ?? veya oyundan sıkılıp köylerini bana devretcek arkadaş var mı?? (bitane köy, 1000 puan olsa yine razıyımm.. en baştan başlamak zoruma gidiyo..


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Toplam Hit: 493 Toplam Mesaj: 1