folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Klasör Boyutu Neden Gözükmez ?



Klasör Boyutu Neden Gözükmez ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek
    klasor

    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1905
    1905's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2005
    Erkek

    fotografı ornek olarak koydum, windowstaki dosya boyutları gözükmekte iken klasörün boyutu neden gözükmüyor ?

    bi ayarı falan mı var bunun yoksa hiç mi gözükmüyor ?

     


    Ey Türk! Üstte mavi gök çökmedikçe, altta yağız yer delinmedikçe, senin ilini ve töreni kim bozabilir !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    üstüne gel beklet mouse u görünüyo boyutu...

    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    Bildiğim kadarıyla klasörler genelde birden çok başka dosya içerdiğinden hesaplaması uzun ve işlemci gerektiren olaylardır bu nedenle tam olarak 1 gb olduğunu bildiğin bir klasörü mouse ı üzerine götürdüğünde 500mb den büyük klasör gibi şeylerle de karşılaşabilirsin En kötüsü abimin müzik klasöründe oluyor 300 gb hdd nin 100gbsi ful müzik ve mouse ı üstüne götürünce o kutunun çıkması 10 saniye sürüyo :D

    Çok sıkılıyom
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    caves
    caves's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Haziran/2008
    Erkek
    bence Boyunun kısa olmasından dolayıdır :D

    www.tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Klasörler ve alt klasörlerindeki dosyaların toplam boyutunu hesaplamak zor bir iş.

    Bu yüzden hesaplanmıyor.

    Aksi takdirde,

    Klasör olan bir yeri açtığında alet kasılırdı.

    Hele ki ProgramFiles a girdiğinde,

    Tüm hepsinin ayrı ayrı hesaplanması ayları yılları bulurdu. 

     

    Microsoft bile olsa yapcak bişe yok.

    Ya Bir dosya yaratcak ( .txt ya da .dat )

    Oraya koycak boyutları, değişiklik olduğunda kapanırken kaydetcek,

    (Bu da guncel olmazdı. Yani bilgisayarı kapatıp açınca anca görürsün gerçek boyutu)

     

    Ya da brute force umsu bir mantıkla saydırcak,

     

    Şöyle ki:

     

    Dosyaların boyutlarını topla,

    Alt klasör var mı ?

    Varsa, 1. satıra dön.

     

    Yoksa, Yazdır. 

     

     

     

    Eh, kasardı dimi adamı biraz : P 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    Musket bunu yazdı:
    -----------------------------

    Klasörler ve alt klasörlerindeki dosyaların toplam boyutunu hesaplamak zor bir iş.Bu yüzden hesaplanmıyor.Aksi takdirde,Klasör olan bir yeri açtığında alet kasılırdı.Hele ki ProgramFiles a girdiğinde,Tüm hepsinin ayrı ayrı hesaplanması ayları yılları bulurdu. Microsoft bile olsa yapcak bişe yok.Ya Bir dosya yaratcak ( .txt ya da .dat )Oraya koycak boyutları, değişiklik olduğunda kapanırken kaydetcek,(Bu da guncel olmazdı. Yani bilgisayarı kapatıp açınca anca görürsün gerçek boyutu)Ya da brute force umsu bir mantıkla saydırcak,Şöyle ki:Dosyaların boyutlarını topla,Alt klasör var mı ?Varsa, 1. satıra dön.Yoksa, Yazdır. Eh, kasardı dimi adamı biraz : P 


    -----------------------------
    Musket ben ne yazdım yukarda 0_0  ^^ :D

    Çok sıkılıyom
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    Bu işi windows XP'de FolderSize adlı araç yapıyor; ama Windows 7 ve Vista'da çalışmıyor, bildiğiniz başka bir program var mı?

Toplam Hit: 1519 Toplam Mesaj: 8