folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Klasörlerin Sol Kısmındaki Menü Yok Oldu?



Klasörlerin Sol Kısmındaki Menü Yok Oldu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Selam müridler, az önce nasıl olduğunu anlamadım ama klasörlerin sol kısmında bir menü varya o kısım yok oldu. Yanlış hatırlamıyorsam klasör seçeneklerinden tekrar geri getirebiliyorduk ama ben bir türlü bulamadım. Sistem geri yükleme ve windowsu onarma dışında önerilerinizi bekliyorum :).

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    klasör seçenekleri

    genel sekmesi

    ortak görevler 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek

    Onu denedim hoca, klasör seçenekleri/genel/klasörlerdeki ortak örevleri göster. ama olmamıştı, tekrar denedim yine olmadı, bir kaç resim ekledim biraz daha açıklayıcı olur.

    http://img210.imagevenue.com/img.php?image=38091_klas49r_hata_122_8lo.JPG

    http://img214.imagevenue.com/img.php?image=38092_klas97r_hata1_122_403lo.JPG

    http://img186.imagevenue.com/img.php?image=38094_klas55r_hata2_122_483lo.JPG

     

    Düzenledim rEfLeX ^^

     

    Bu arada sürükle bırakta çalışmıyor :\


    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    oda olmamış başka yollara bakalım :|

    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek

    hacı sanırsam bi tarz virüs :) bende de gizli dosyaları göstermemi engelleyen bi virüs var hiç bi türlü "gizli dosyaları göster" yapamıyorum :)

    geçmiş olsun ne diyelim :F mcafee buluyodu sanırsam bu tarz virüsleri

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hyb
    hyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2007
    Erkek
    hocam performans ayarlarından bilgisayarım için en iyi olanı windows seçsin olanı işaretle düzelir sanırsam

    ........................................
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek

    cold-m4 hoca benim makineye virüs bulaşması inan çok zor, o yüzden o ihtimali geçtim. Neredeyse 2 yıldır pcye format atmıyorum büyük ihtimalle windows şişti sorunun kaynağı bu ama bakalım belki basit bir çözüm çıkar, olmazsa onarma falan yapıcaz.

     

    hyb bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam performans ayarlarından bilgisayarım için en iyi olanı windows seçsin olanı işaretle düzelir sanırsam
    -----------------------------

    Zaten o seçili hocam :).


    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek

    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    yeniden baslat :F
    -----------------------------

     Son çarelerden biri olan yeniden başlatmayı denedim, 80 küsür açık tab olduğu için pcyi kapamaya üşeniyodum, ama yeniden başlattım ve düzeldi, windowsa tüm benliğimle gireyim :d

     

    ilgilenen tüm müridlere teşekkürler.


    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
Toplam Hit: 2492 Toplam Mesaj: 8