Klavye Dil Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nihat074
    nihat074's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    arkadaşlar win98 de klavye dilini f yada q yapabiliyorduk ( comanddan) ama xp de böle bir olay var mı bilmek istiyorum sakın dil çubuğunu karıştırmayın onu demek istemedim. bilmem anlatabildim mi

    seni seviyorum bebeğim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    klavyeni F klavyeden Q klavyeye mi çevirmek istiyosun yoksa gavurcadan Türkçeye mi?

    2si içinde : Denetim Masası > Bölge ve Dil Seçenekleri > üstteki Diller sekmesi > Ayrıntılar butonu. burdan yap meen


    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 824 Toplam Mesaj: 2