Klavye Dil Sorunu
-
arkadaşlar win98 de klavye dilini f yada q yapabiliyorduk ( comanddan) ama xp de böle bir olay var mı bilmek istiyorum sakın dil çubuğunu karıştırmayın onu demek istemedim. bilmem anlatabildim mi
-
klavyeni F klavyeden Q klavyeye mi çevirmek istiyosun yoksa gavurcadan Türkçeye mi?
2si içinde : Denetim Masası > Bölge ve Dil Seçenekleri > üstteki Diller sekmesi > Ayrıntılar butonu. burdan yap meen
Toplam Hit: 824 Toplam Mesaj: 2
