Klavye Lokal Basmama -Acil-
-
arkadaslar dun pc yı actm ve fanı temzıledm bugun sabah bır sorun yoktu . yaklasık 15 dk once jwin kopuk temızleyıcı aldım ve klavyeynın ust kısmını temızldım ve 89 ıo kl öç kısmı basmıyor ve arada n tusu kendılıgındn gaza gelıp basıyor ? neden olabilecegı hakkında fikri olan yoksa işetim sistemı format mı sıtıyor :/
-
arkadaslar konu acil . upluyorum mecburum
-
Tuşların altına sıvı kaçmış olabilir. Çalışmayan tuşları alt tarafından kalem sokmak suretiyle söküp bakabilirmisin ıslakmı diye.
-
çalışmayan tuslara baktm altına herhangı bı sıvılık yok yanlız kopuk oldugndan sıvı gıbı degıl ya hemen buharasma olabılır klavyeyı sokup te baktm herhangı bı seylık yok bır de sag tıkladgnda özellikleri açıyor dırek
-
kasayı temizledikten sonra klavye kablosunu biryere kıstırmış olmayasın ?
bu arada klavyede sıvı olduğunu içini açmadan anlayamasız iki poşet arasına kaçmışsa uzun süre buharlaşmaz iki poşet arasını açıp temizlemen lazım
-
ustam tşları soktum ust kısmı altta beyaz bır slıkon kısım var orada herhangı bir sıvı kaybı yok ve suanda hıc bır tus caısmıyor asıl olayda şu bundan 2 ay once garantıye yolladım pcyı bana e-sata gırısınde sorun var dedıler garantı kapsamı dısında pc dedıler sımdı napcm bilmiyorum
-
arkdaslar pc de acılmama sorunudu oldu f8 le windowsu normal olarak baslt dıorum ole calsıyor harddiskten otomtk olark okumuyor sanırım yardm ltfen arkdaslar olay ı ya bastgmda bu sekilde oluyor ç harfi uzayp gidiyor : ıççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççççç...
