Klavye Sorunu
-
Hocalar merhaba,
Evvelki konularımdan da görebileceğiniz üzere, bir kaç ay önce klavyem ile ilgili yaşadığım sorunları anlatmıştım.
Harflerin üzerindeki rakamlar ve soldaki shift tuşu çalışmıyordu.
Artık harfler tek tek yok olmaya başladı.
W ve yukarıdaki rakamların hiçbirisini kullanamıyorum.
Bunun sorunu nedir acaba? O klavyenin altındaki beyaz film gibi şey mi değişecek, o değişirse sorun çözülür mü?
Onu değiştirmenin maliyeti nedir?
Bilgisayarımın markası Acer Aspire V3-772G
-
Aynısı Asus ta başıma geldi yeni klavye alarak sorun çözüdüm eski klavyede sıvı teması var dediler.
-
