Klavye Sorunu.
-
hp-compaq laptopum war..bilgisayar acildiktan 1 saat kadar g-h-i ve backspace tuslari calismiyor :| nedeni ne olabilir? su,cay,cola,fanta,sicak soguk hic bi icecekin
dokulmedigine eminim..ne olabilir?
-
sogğktandır sobanın üstüne veya ısıtıcının üstüne koy çalışır :) ( Sakın evde denemeyin ) :)
-
En son bi toshibada vardı bu sorun, anakart problemliydi 600$ çektiler fiyata :)
-
:| yapma ya :S eger ööleyse durum vahhiim walla baksana :D sakat tuslara tek tiiikliiiiom 3-4 karakter yaziiiior :| eskiii dell in de anakart yanmiistii :S
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sogğktandır sobanın üstüne veya ısıtıcının üstüne koy çalışır :) ( Sakın evde denemeyin ) :)
-----------------------------
iki dakka mikrodalgaya koyuversin çözülür hemen -
2 gündür lost izliyorum..bilgisayar ısınsın diye dwd den izliyorum..sorun yeni yeni düzelmeye basladi (:
-
antivir-US bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
sogğktandır sobanın üstüne veya ısıtıcının üstüne koy çalışır :) ( Sakın evde denemeyin ) :)
-----------------------------
iki dakka mikrodalgaya koyuversin çözülür hemen
-----------------------------olmaz o zaman patlar ama güvenlikli bir bölgede yapabilir. ufak çapta bomba etkisi yaratır.. ilk önce monitör onunla tepkimeye giren batarya patlar. karanlıkta yaparsan iyi bir görsel show olabilme ihtimali yüksek:)
-
aleti aç biras sıcak hava tut ama sabit bi yere tutma gezdirerek tut asus notebook ekran gidiodu hava tuttum düseldi :D
-
Sorun devam ediyor :( esc ile i tusu hic calismiyor..ctrl + v yaparak i yaziyorum :| g,h sert basinca yaziyor :S
