Klavye Sorunu
-
klavyem bir iki saat öncesinde düzgünken su anda
s leri sz ö leri öç ğ leri ğü ı ları ıj şeklinde yazıyorbu nasl bir sorundur
e peki sen nasıl yazdın die sormayın sakın
-
Edit :|
-
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=alt-shift
-
ThEDARq
olmadı
HeYeT
onla bi alakası yok
-
ayın 4 ünü bekle
-
Quetzalcoatl bunu yazdı:
-----------------------------
ayın 4 ünü bekle
-----------------------------hee yeni laptop diosun ama 10 gün var aq bide ben bu hurdaya daha harcama yapmam :@
-
Süzme tuşları etkin olmuş olabilir mi ?
Aynı anda iki shift e basınca düzeliyordu süzme tuş sorunsalı.
-
yok yahu oda olmadı
ya ghittikcede sapıtmaya başlıo
alt + enter yapınca ctrl + v işlevi görüyor -
Bİ DAKKA YA NOLUO SAYFVAYI REFRESH EDİOM YENİ PENCERE ACILIO
ARTI OLARK DA NİE BÜYÜK YAZIO ŞİMDİ CAPS LOCK KAPALIYKEN -
http://www.tahribat.com/logout.asp :|
Toplam Hit: 1112 Toplam Mesaj: 10
