folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Klavye Ve Mouse Neden Çalışmaz?



Klavye Ve Mouse Neden Çalışmaz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Şimdi arkadaşlar 5 senedir sorun vermeyen şahsi bilgisayarım bir gecede ne olduysa sorun verdi. 

    Gece bilgisayarı kapattım ve yattım sabah kardeşim açtığında post ekranında bios daha yüklenmeden donup kaldığını söyledi. Tek rami çıkarttım, açıldı.

    Fakat ne klavye ne mouse çalışıyo format atıcam bir tuşa basın diyo bütün tuşlara basıyorum yine olmuyo daha o ekranda bile klavyeyi görmüyo yani. Ama elektrik geliyo caps lock, scroll lock ve num lock üçlüsünün ışığı bi gelip gidiyo ? 

    Sorun nerde olabilir. Ha bi de bilgisayar açıldığında sağ altta saatin orda "uyumsuzluk nedeniyle sürücü engellendi" mesajı çıkıyo. 

    Bilenler, tahmin yürütebilicekler, tecrübeliler, işten anlayanlar yardım ederse sevinirim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    bios u sıfırla düzelir büyük ihtimal 


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Sıfırladım ama yine yok.. 

    PS/2 klavye sorun klavyede mi acaba dedim değiştirdim yine çalışmadı.

    USB mouse portlarda mı sorun var dedim farklı bi porta taktım yine çalışmadı.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    LostDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sıfırladım ama yine yok.. 

    PS/2 klavye sorun klavyede mi acaba dedim değiştirdim yine çalışmadı.

    USB mouse portlarda mı sorun var dedim farklı bi porta taktım yine çalışmadı.


    -----------------------------

    bunları yaptıysan zaten farklı bi yöntem yok ama sen bios u default a mı dönderdin yoksa piili çıkarıp mı resetlerdin 


    imza
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Defaultlayamam klavye çalışmıyo :)

    Pili çıkardım..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    haci komik oalcka biliyorum ama kablo bende tam yerine oturyayınca isikalrda hata gösergesi oalrak gelip gidiyor yani o ışıklar klavyenin çalışmadığını bir sorun oldugunu gösteriri olabilecekleri dene istersne pili cıkar sonra powerı kapat 5-10 dk bekle tekrar tak biosu peşpeşe 2-3 ekre sıfırla ramlerin slotlari degiştir varsa hdd soltlarını değiştir bios bi kafayı yesin kendini adam akıllı sıfırlasın


    I am Jack's inflamed sense of rejection
Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 6