Klavyede Problem
-
abi başka nasıl topic açayım (ekran klavyesiyle yazdım)
silersen de canın sallsun
yanlış çıkan harfler
ş =>>>> .
o =>>>> l
h =>>>> n
v =>>> v
-
Bknz;
http://www.tahribat.com/Forum-Klavyem-Emo-Gibi-Konusuyor-103445/
-
Denetim masası / Erişebilirlik Seçenekleri / Klavye
Tikli olan yerleri kaldırıp dener misin.
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------Denetim masası / Erişebilirlik Seçenekleri / Klavye
Tikli olan yerleri kaldırıp dener misin.
-----------------------------yapışkan
süzme
geçiş
hjçbirinde tık yok hocam
avastla tarattım bişe çıkmadı
-
Senin klavyeye büyü yapılmış. Değiştir.
-
bi çözüm bulamdm walla benmde basıma gelmişti gttm yeni klavye aldm
Toplam Hit: 805 Toplam Mesaj: 6
