Klavyem Karışıyor
-
hocalar arada bir klavyem karışıyor a ya basıyorum h çıkıyor mesela ama donanımsal bişey olduğunuda sanmıyorum keyscrambler kurulu ondan olabilirmi veya virüs girmiş olabilirmi
-
Eğer Keyscrambler kurduktan sonra başladıysa problem yoktur diye düşünüyorum. Bende de arasıra oluyor. Çok sık olmaz diye düşünüyorum.
-
Keyscrambler ile hızlı yazınca karışıyor bazen :d (boş bi alana tıkla düzeliyor)
-
http://www.tahribat.com/Forum-Klavyem-Emo-Gibi-Konusuyor-103445/
Sana bu Konuyu Öneriyorum %100 Türk Malı.
Toplam Hit: 786 Toplam Mesaj: 4
