Klavyem Uçtu
-
ya beyler klavyem kafayı yedi.
şu an bile zor yazıom.qwertyuıopğü > bu tuşlara basınca yukarısındaki sayılarda yazıo kendi kendine napacam ben ya :( pls yardım ...
böyle oluo iste
q1w2e3r4tyu7ı8o9p0ğü,
-
valla pek anlamam ama yeni bir klavyen olacak gibi duruyor :)
Toplam Hit: 1437 Toplam Mesaj: 2
