Klavyemde Sorun
-
Arkadaşşlar klavyeyi kullanıırken nedenini anlamadıım ama "ı" "ğ" ve "ş" tuşşlarıına bastıığğıımda iki tane çııkııyor. Bunun nedeni ne olabilir. Tuşşlardan kaynaklanan bir problem olduğğunu sanmııyorum yazıılıımsal olsa gerek?
-
sorun tr karekterdeyse sadece bencede donanımsal değildir ama bilmiyorum
-
Edit// Sorun tarayıcıdaymış firefox. Kapatıp açtım düzeldi...
Toplam Hit: 860 Toplam Mesaj: 3
