Klavyeyi Konsol Yapmak
-
bende iki tane klavye var. daha doğrusu biri leptobun kendi klavyesi biri de usb klavye. şimdi ben usb klavyeyi oyun konsolu yapmak istiyorum. bunun için bi program var mı bildiğiniz? yani iki klavye de farklı kontrol olacak. böyle pes felan oynamak mümkün mü?
editbidüt: işletim sistemim win7. joy to key diye bi program varmış onu denedim ama açamadım. -
Tam olarak ne yapmak istiyon?
-
bende istiyom ya.
Olay şu, iki kişi pes oynamak istiyor, ama ikinci klavyeden "w" ya bastığında ilk klavyeden de "w" ya basmış oluyosun.. istediği iki klavyeyi ayırabilecek bir program...
-
o tarz bir program vardı geçenlerde bi konuda verilmişti ismi ama bulamadım şimdi. bulursam yazarım
-
alıntıdır
http://www.simtel.net/product.download.mirrors.php?id=75176
iki virtual joytstick ekle program ile.
sonra tuşları ayarladığın pencereden iki tane aç. player 1 ve 2 için tuşları ayarla ama kapatma pencereleri açık kalsın. hatta ini dosyası şeklinde save de edebilirsin.
pesteki settingste de player 1 ve 2 nin kontrolleri joystick olacak.
