Klavyeyi Konsol Yapmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    bende iki tane klavye var. daha doğrusu biri leptobun kendi klavyesi biri de usb klavye. şimdi ben usb klavyeyi oyun konsolu yapmak istiyorum. bunun için bi program var mı bildiğiniz? yani iki klavye de farklı kontrol olacak. böyle pes felan oynamak mümkün mü?

    editbidüt: işletim sistemim win7. joy to key diye  bi program varmış onu denedim ama açamadım.


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Tam olarak ne yapmak istiyon?


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    bende istiyom ya.

    Olay şu, iki kişi pes oynamak istiyor, ama ikinci klavyeden "w" ya bastığında ilk klavyeden de "w" ya basmış oluyosun.. istediği iki klavyeyi ayırabilecek bir program...


    Çok sıkılıyom
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    o tarz bir program vardı geçenlerde bi konuda verilmişti ismi ama bulamadım şimdi. bulursam yazarım


    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nazmanya
    nazmanya's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    alıntıdır

    http://www.simtel.net/product.download.mirrors.php?id=75176

    iki virtual joytstick ekle program ile.

    sonra tuşları ayarladığın pencereden iki tane aç. player 1 ve 2 için tuşları ayarla ama kapatma pencereleri açık kalsın. hatta ini dosyası şeklinde save de edebilirsin.

    pesteki settingste de player 1 ve 2 nin kontrolleri joystick olacak.


    http://www.speedtest.net/result/926625321.png
Toplam Hit: 1643 Toplam Mesaj: 5