Klonlama Tek. Hakkında Yorum İronisi
-
bu teknolojiye iki farklı gruptan iki farklı yorumu size sunucam...bu konu hakkında bir gorese sahip değilim...sadece yorumların sahiplerinin tam tersi olmasını beklerdim
VATİKAN:Klonlama teknolojisi sapkınlıktır.Tanrının oluşuna aykırıdır.Kabul edilemez
HİZBULLAH:Klonlama teknolojisi tanrının oluşuna ayrıkı değil.. oyle olsa tek yumurta ikizleri olmazdı.Bu teknoloji tek yumurta ikizlerinin mantığıyla aynı
kaynak? dediğinizi duyar gibiyim... ancak ikisinide saglam kaynaklardan okumustum...zaten arıcam bir daha blursam haberiniz olur....
Toplam Hit: 681 Toplam Mesaj: 1
