Km Player Parlaklık Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oqqanoo
    oqqanoo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba.

     

    Km Player da bazı dosyalarda parlaklık ayarlarını rahatça yapabilirken (örneğin .avi), bazı dosyalara müdahale edemiyorum(örneğin .mkv). Ne kadar uğraştıysam olmadı. Şunun bir yolu varsa ne olur bir söyleyin :( 

    Veya Kmplayer dan daha iyi; sistemi kasmayan, rahatça videolar üzerinde bütün ayarları yapılabilen bir program kullanıyorsanız tavsiyelerinize de açığım bu arada...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Hocam ben kmplayeri kullanmayı bırakalı 3 sene falan oluyor.Ne zaman developerlerı el değiştirdi km player bok gibi oldu.Ondan dolayı km playerın eski geliştiricilerinin şuan çıkardıkları playeri öneririm. Daum potplayer aşağıdaki adresten indirebilirsin:

    http://www.videohelp.com/tools/PotPlayer


    He bide alternatif olarak media player classic de çok sağlam bir playerdır.Öyle vlc falan ile gözlerinize yazık etmeyin.

    http://mpc-hc.sourceforge.net/

     

    Napsam yakında şöyle sağlam bir player+codec dökümanı mı hazırlasam acaba :)


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    evdeki pentium 3 bilgisayrımdada media player classic var ne kasma nede donma sorunu yaşıyorum :))


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    gomplayer da o dediklerini sağ taraftaki butonla hemen hallediyorsun

    indir

    http://www.gomlab.com/eng/

     


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sadosa06
    sadosa06's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar bu konuda bir soruda ben sormak istiyorum. k m playere yüklediğimiz dosyaları orada kalıcı olarak kalması için yani kapatıp tekrar açtığımda tekrar karşıma gelmesi için nasıl bir ayar yapmam gerekiyor yazılı olarak cevaplarsanız sevinirim saygılarımla

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    sadosa06 bunu yazdı

    Merhaba arkadaşlar bu konuda bir soruda ben sormak istiyorum. k m playere yüklediğimiz dosyaları orada kalıcı olarak kalması için yani kapatıp tekrar açtığımda tekrar karşıma gelmesi için nasıl bir ayar yapmam gerekiyor yazılı olarak cevaplarsanız sevinirim saygılarımla

     

    Km Player ı bilmemde Adobe Media Player kullanıyorum ben onun için.Kapattın diyelim 02.33 de . 2 gün sonra tekrar açınca aynı videoyu 02.33 den devam ediyor mesela :D bi gözat istersen


    Hayat Bizi 61 kenara...
Toplam Hit: 2444 Toplam Mesaj: 6