Km Player Parlaklık Sorunu
-
Merhaba.
Km Player da bazı dosyalarda parlaklık ayarlarını rahatça yapabilirken (örneğin .avi), bazı dosyalara müdahale edemiyorum(örneğin .mkv). Ne kadar uğraştıysam olmadı. Şunun bir yolu varsa ne olur bir söyleyin :(
Veya Kmplayer dan daha iyi; sistemi kasmayan, rahatça videolar üzerinde bütün ayarları yapılabilen bir program kullanıyorsanız tavsiyelerinize de açığım bu arada...
-
Hocam ben kmplayeri kullanmayı bırakalı 3 sene falan oluyor.Ne zaman developerlerı el değiştirdi km player bok gibi oldu.Ondan dolayı km playerın eski geliştiricilerinin şuan çıkardıkları playeri öneririm. Daum potplayer aşağıdaki adresten indirebilirsin:
http://www.videohelp.com/tools/PotPlayer
He bide alternatif olarak media player classic de çok sağlam bir playerdır.Öyle vlc falan ile gözlerinize yazık etmeyin.http://mpc-hc.sourceforge.net/
Napsam yakında şöyle sağlam bir player+codec dökümanı mı hazırlasam acaba :)
-
evdeki pentium 3 bilgisayrımdada media player classic var ne kasma nede donma sorunu yaşıyorum :))
-
gomplayer da o dediklerini sağ taraftaki butonla hemen hallediyorsun
indir
-
Merhaba arkadaşlar bu konuda bir soruda ben sormak istiyorum. k m playere yüklediğimiz dosyaları orada kalıcı olarak kalması için yani kapatıp tekrar açtığımda tekrar karşıma gelmesi için nasıl bir ayar yapmam gerekiyor yazılı olarak cevaplarsanız sevinirim saygılarımla
-
sadosa06 bunu yazdı
Merhaba arkadaşlar bu konuda bir soruda ben sormak istiyorum. k m playere yüklediğimiz dosyaları orada kalıcı olarak kalması için yani kapatıp tekrar açtığımda tekrar karşıma gelmesi için nasıl bir ayar yapmam gerekiyor yazılı olarak cevaplarsanız sevinirim saygılarımla
Km Player ı bilmemde Adobe Media Player kullanıyorum ben onun için.Kapattın diyelim 02.33 de . 2 gün sonra tekrar açınca aynı videoyu 02.33 den devam ediyor mesela :D bi gözat istersen
