Knight Empıre Nova Hile
-
arkadaşlar bu gun ares 1 de civ civ liler gene nova atıyordu ama ben datalara gene yazdım nova şifrelerini ama olmuyor sordum sordum cewap alamadım bu novaları tekrar nasıl yapacaz
-
aga sanbiilik yapam ama digerlerine yok haaaa
at dalka gec
ok
bakşimdi regiditi ac oyuna gir xgenon1 mesela lakın encok oldugu yer
lagın nerden alıcam dersen oyunagirdiginde sörvırlarcıkıyorya orda enaşadaki ne gir sana uyana
ondansonra maradona git
eskişivreleri yaz
elmorat castır yada orkların mekana git hangisiysen
büyüler yanda dizili olacak
korma oluyorama
belki olmaz lagın encok oldugu yerleri sec
bıkackez dene
hadi kolaygelsin
-
Beyler kodlar değişmiş ben bi ara size hepsinin kdounu werecem
-
saol aga bi ara benı msn ne ekle sana ozel birşey soracam corpse_man@hotmail.com
Toplam Hit: 2209 Toplam Mesaj: 4
