Kocaeli De Ödünç Nargile İsteği..
-
Sevgili Kocaelide bulunan kardeşlerim bende naargile sevenlerdenim ama tabi malum aile standartları dolayısı ile eve nargile alamadım..Hoş bu aralarda ona ayıracak param yok neyse isteğim 2 veya en fazla 3 günlüğüne kocaeli' de bulunan bir arkadaştan nargilesini ödünç istiyorum, ailem akşamları olmaayacak bende o yüzden evin balkonunda keyif yapmak istiyorum. Yani konu ile ilgisi olmayan ama işte yok kolpacı vs vs tarzında yazmayın arkadaşlar sadece ödünçç istiyorum bende karşılıgında kimliğimi veririm veya kimlik tarzında baska bişey.Olmaz olmaz da nargileye ben tarafından bi zarar gelirse tabiki zararınızı karşılarım.. :)
-
upp arkadaşlar..
-
up..
-
bi nargile için kimlik mi verecen...
-
hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
-
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
-----------------------------+ Bir nargilede bir tütün içilir.
Adam sadece üzüm içiyordur başka tütün içersen o nargileden hayır gelmez.Emanet malın canı götündedir.Şişesi kırılır marpucuna köz düşer v.s v.s
Keyif için ödün birşey almak biraz saçma..
-
Dostum Ev boşsa geleyim takılalım. Yanlız bende nargile yok bonk var ona göre ;)
-
konyada olsaydın verirdim :)
-
sakaryadayım kardeşim gel bizim balkonda içelim geniş geniş :D yakın olsa np da mesafe var ya :S
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
MaTRiXe bunu yazdı:
-----------------------------
hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
-----------------------------+ Bir nargilede bir tütün içilir.
Adam sadece üzüm içiyordur başka tütün içersen o nargileden hayır gelmez.Emanet malın canı götündedir.Şişesi kırılır marpucuna köz düşer v.s v.s
Keyif için ödün birşey almak biraz saçma..
-----------------------------Aynı marpuç ile farklı tütünler içilmez, Atnı nargile ile farklı tütünnler içilir neden içilmesin, Marpuç ve lüle yi bir tütün e ayırdınmı oh mis, Ama nargile yi abartmamak lazım farklı tütünler kullanılır ki nargilenin ana parçalarında kokıuyu derinlemesine hapsedecek bişey yok, bi sarı boru bir su dolu şişe bunlar zaten hapsetmez tadı ve kokuyu.. Ama arkadaşım evde nargile güzel olmuyor Yapacaksan közü ile çok uğraşaccan hazır köz alma geçenlerde evde hazır köz deneyeyim dedim ölüyordum. Kendime zor geldim ciddi söylüyorum atyağa kalkıp yürüyemiyordum bile 10 çekiş sonrasında. Lanet olsun birde nargile kömürü diye satılıyor o kömürler, Nargileden tiksindim o günden sonra ağzıma bir defa bile nargile sürmedim 2 -3 ay olacak sanırsam.
