folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kocaeli De Ödünç Nargile İsteği..



Kocaeli De Ödünç Nargile İsteği..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    Sevgili Kocaelide bulunan kardeşlerim bende naargile sevenlerdenim ama tabi malum aile standartları dolayısı ile eve nargile alamadım..Hoş bu aralarda ona ayıracak param yok neyse isteğim 2 veya en fazla 3 günlüğüne kocaeli' de bulunan bir arkadaştan nargilesini ödünç istiyorum, ailem akşamları olmaayacak bende o yüzden evin balkonunda keyif yapmak istiyorum. Yani konu ile ilgisi olmayan ama işte yok kolpacı vs vs tarzında yazmayın arkadaşlar sadece ödünçç istiyorum bende karşılıgında kimliğimi veririm veya kimlik tarzında baska bişey.Olmaz olmaz da nargileye ben tarafından bi zarar gelirse tabiki zararınızı karşılarım.. :)


    FthAяI(!)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    upp arkadaşlar..


    FthAяI(!)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatihari41
    fatihari41's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    up..


    FthAяI(!)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zengo
    zengo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2009
    Erkek

    bi nargile için kimlik mi verecen...


    kimse yeteri kadar meşgul değildir mühim olan önceliklerdir..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
    -----------------------------

    + Bir nargilede bir tütün içilir.

    Adam sadece üzüm içiyordur başka tütün içersen o nargileden hayır gelmez.Emanet malın canı götündedir.Şişesi kırılır marpucuna köz düşer v.s v.s

    Keyif için ödün birşey almak biraz saçma..


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    Dostum Ev boşsa geleyim takılalım. Yanlız bende nargile yok bonk var ona göre ;)


    İndia İndia !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek

    konyada olsaydın verirdim :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bamboocha
    bamboocha's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2011
    Erkek

    sakaryadayım kardeşim gel bizim balkonda içelim geniş geniş :D yakın olsa np da mesafe var ya :S


    kızgın mermi namluda, azgın pipi donda durmazmış.derviş dervişe sırayla binermiş.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam yanlış anlama da kimsenin keyif yapılan bişeyi ödünç vereceğini sanmıyorum
    -----------------------------

    + Bir nargilede bir tütün içilir.

    Adam sadece üzüm içiyordur başka tütün içersen o nargileden hayır gelmez.Emanet malın canı götündedir.Şişesi kırılır marpucuna köz düşer v.s v.s

    Keyif için ödün birşey almak biraz saçma..


    -----------------------------

    Aynı marpuç ile farklı tütünler içilmez, Atnı nargile ile farklı tütünnler içilir neden içilmesin, Marpuç ve lüle yi bir tütün e ayırdınmı oh mis, Ama nargile yi abartmamak lazım farklı tütünler kullanılır ki nargilenin ana parçalarında kokıuyu derinlemesine hapsedecek bişey yok, bi sarı boru bir su dolu şişe bunlar zaten hapsetmez tadı ve kokuyu.. Ama arkadaşım evde nargile güzel olmuyor Yapacaksan közü ile çok uğraşaccan hazır köz alma geçenlerde evde hazır köz deneyeyim dedim ölüyordum. Kendime zor geldim ciddi söylüyorum atyağa kalkıp yürüyemiyordum bile 10 çekiş sonrasında. Lanet olsun birde nargile kömürü diye satılıyor o kömürler, Nargileden tiksindim o günden sonra ağzıma bir defa bile nargile sürmedim 2 -3 ay olacak sanırsam.

Toplam Hit: 1218 Toplam Mesaj: 10