Kodlama Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Kodlamadan anlayan arkadaş varmı acaba bu saatte? 2 sorunum var kimse varsa ona göre yazcam yoksa akşama kalır :D halledemezsem uyuyamicam öyle görünüyo kafama takıldı 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Sorunun teke indirmeyi başardık . Şimdi tek bi sorun var flash tempaltede iletişim kısmı var orda adam adını yazıyor mailini yazıyor mesajnı yazıyor gönder diyince komut çalışmıyor bi yere göndermiyor yani . göndere basınca gönderildi filan demiyor .yardımcı olabilecek arkadaş varmı ? flash ve kod bilgisine güvenen ?

    Sadece bu postum dikkate alınsın lütfen !

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    pu . Belki yardım eden bi arkadaş çıkar 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byeren
    byeren's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2010
    Erkek

    hocam niye o kadar kasiyorsunki 

     

    http://www.aspindir.com/ 

     

    burda hazir scriptler var ac içine bak olmadi direk enjekte et 


    asdasdsa
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Ne zamandır aklımdaydı biliyomusun rüyalarıma giriyordu :) bende o yüzden flash yaptım hazır scriptleri sevmiyom . zaten site kişisel scripte gerek yok 
    önerin için saol  

Toplam Hit: 914 Toplam Mesaj: 5