Kodlama Sorunu
-
Kodlamadan anlayan arkadaş varmı acaba bu saatte? 2 sorunum var kimse varsa ona göre yazcam yoksa akşama kalır :D halledemezsem uyuyamicam öyle görünüyo kafama takıldı
-
Sorunun teke indirmeyi başardık . Şimdi tek bi sorun var flash tempaltede iletişim kısmı var orda adam adını yazıyor mailini yazıyor mesajnı yazıyor gönder diyince komut çalışmıyor bi yere göndermiyor yani . göndere basınca gönderildi filan demiyor .yardımcı olabilecek arkadaş varmı ? flash ve kod bilgisine güvenen ?
Sadece bu postum dikkate alınsın lütfen ! -
pu . Belki yardım eden bi arkadaş çıkar
-
hocam niye o kadar kasiyorsunki
burda hazir scriptler var ac içine bak olmadi direk enjekte et
-
Ne zamandır aklımdaydı biliyomusun rüyalarıma giriyordu :) bende o yüzden flash yaptım hazır scriptleri sevmiyom . zaten site kişisel scripte gerek yok
önerin için saol
