folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Komedi Dizisi Tavsiyesi



Komedi Dizisi Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    how i met your mother, scrubs, californication, south park (alakasız aralarında ama :D), blue montain state, shameless biraz izledim. beğendim bunları severek takip ettim/ediyorum.

    bunlara benzer dizi arıyorum. o kadar çok var ki göze alamadım açıkcası bazılarını ilk bölümünü izledim kanım ısınmadı. çokta eski olsun istemiyorum 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistic
    pesimistic's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2012
    Erkek

    The Big Bang Theory


    Beyin olanca gücüyle ilerlerken, cinsel sistemlerin korkunç etkinliği daha uykuda olduğu için çocukluk, hayatımız boyunca özlemle geri dönüp baktığımız masumiyet ve mutluluk dönemi, hayatın cennetidir, kayıp cennet. - Arthur Schopenhauer
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek
    DevilRullz bunu yazdı

    The Big Bang Theory

    family guy 

    how ı met your mother

    south park 

    http://www.dizi-mag.com/Comedy-dizileri.html?s=2

     


    arbeit macht frei
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek
    my name is earli izlemeden ölme derim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    DevilRullz bunu yazdı

    The Big Bang Theory

    +1

    Family guy tarzı simpsons vs izleyebilirsin oldukça komiktir bide bu kanlı bi animasyon vardı o neydi ya

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackseaboy28
    blackseaboy28's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2011
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı
    DevilRullz bunu yazdı

    The Big Bang Theory

    +1

    Family guy tarzı simpsons vs izleyebilirsin oldukça komiktir bide bu kanlı bi animasyon vardı o neydi ya

    Happy tree friends

     

    Benim onerim two and half men


    Mobil uygulama geliştirilir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    o dizide de zengin olan adam varya ( adını unuttum amk hizmetçinin adını hatırlıyorum onu hatırlamıyorum ) o çıktıkdan sonra pek tat vermedi bende

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiSeptiK
    AntiSeptiK's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    My name is Earl'ü izleyip bitirmelisin. hiç bi dizide bu kadar eğlenmedim. adeta bi ayin gibi biramı fıstıgımı hazırlayıp gunde 3-5 bölüm arka arkaya izlerdim. nefis!

    Raising Hope aynı yapımcı aynı oyuncular. my name is earl'e göre daha fazla anıra anıra güldüm bu dizide ama şunu söylemeden geçemem. hemen hemen her bölümde earl'e bir gönderme. earl'den bir karakter var. eğer earl'ü izlemeden bunu izlersen bi çoğunu kaçırıp boş boş bakabilirsin ekrana.

    my name is earlü dene. beğenir bitirirsen Raising hope'u daha da seveceksin!


    "Seni hiç tutamadım, ama hissediyorum. Hiç konuşmadın, ama seni duyuyorum. Seni hiç tanıyamadım, ama seni seviyorum."
Toplam Hit: 806 Toplam Mesaj: 8