Kompanzasyon Ceza Takibi Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek

    Hocalar merhaba,

    İş yerindeki elektrikçi işi bıraktığından dolayı kompanzasyon takipleride benim üzerime yıkıldı.

    Daha önceden bu vatandaş internetten indirdiği excel'de yapılmış bir takip programı vardı.

    Otomatik olarak cezada, kritik, sorun yok gibisinden bilgi veriyordu.

    Şahıs giderken ne var ne yok silmiş sağolsun. İnternetten 1 saattir arıyorum ama kayda değer bir prog. bulamadım.

     

    Hesaplamalarıda her seferinde elle de yapmak istemiyorum.

    Kompanzasyon ile uğraşan müridlerin yardımlarını bekliyorum saygılar..


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mehmetcan
    mehmetcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.tamindir.com/recover-my-files/ al bunu indir silinen excel word v.b şeyleri geri getiriyor


    bizde keyfine düşkün sosyal çocuklar olabilirdik ; hayatla erken seviştik herşey üstümüze kaldı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Abi işi biliyorsan kendin yap excelde daha kolay, ne diye ariosun, biraz araştırırsan çok basit bişey excel

    4 işlem, formul kullanmak, f4 ve f12 tuşlarının ne yaptığını öğren çoğu şeyi yaparsın

    HolyOne tarafından 17/Eyl/12 11:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    aradığın şey şu olsa gerek bak bakalım bi kardeş 

    http://s2.dosya.tc/server19/Qiud3E/TekZamanl_.zip.html

     


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Abi işi biliyorsan kendin yap excelde daha kolay, ne diye ariosun, biraz araştırırsan çok basit bişey excel

    4 işlem, formul kullanmak, f4 ve f12 tuşlarının ne yaptığını öğren çoğu şeyi yaparsın

    Şeyhim fazla zamanım olmadığı için uğraşmak istemiyorum.

    Ama kendimde yapabilirim dediğin gibi :p

    Sadece biraz üşengeçlik, birazda ona fazla zaman ayırmak istemediğim içindir.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı

    aradığın şey şu olsa gerek bak bakalım bi kardeş 

    http://s2.dosya.tc/server19/Qiud3E/TekZamanl_.zip.html

     

    Aynen hocam budur teşekkürler =p


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek
    bu takip isini kendin yapicaksan kompanzasyon sisteminin nasil calistigini bilmende fayda var tabi hicbir bilgin yoksa bunun icin kontrolkaleminden faydalanabilirsin her turlu dokuman anlatim v.s mevcut hocam

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutum
    tutum's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2007
    Erkek

    Dikkat! Bildiğim kadarıyla endüktif ve kapasitif yüzde değerleri değişti en son bir yanlışım yoksa eğer, endüktif %14 ve kapasitif %10 değerini geçmemeli. Belge biraz eski olduğu için olabilir belki.


    https://youtu.be/-bvKwS7GeVs
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Branxian
    Branxian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2009
    Erkek
    kabadayi09 bunu yazdı
    bu takip isini kendin yapicaksan kompanzasyon sisteminin nasil calistigini bilmende fayda var tabi hicbir bilgin yoksa bunun icin kontrolkaleminden faydalanabilirsin her turlu dokuman anlatim v.s mevcut hocam

    Hocam kompanzasyon sisteminin çalışma mantığını ve nasıl çalıştığını biliyorum o konuda bir endişem yok.

    Zaten firmanın kompanzasyon panolarının projelerini çizip, toplama işini de ben yapıyorum.

    Benimkisi sadece biraz işimi kolaylaştırmak.


    Kurtla sevişen mazoşist koyun
Toplam Hit: 1921 Toplam Mesaj: 9