Kompanzasyon Ceza Takibi Hk.
-
Hocalar merhaba,
İş yerindeki elektrikçi işi bıraktığından dolayı kompanzasyon takipleride benim üzerime yıkıldı.
Daha önceden bu vatandaş internetten indirdiği excel'de yapılmış bir takip programı vardı.
Otomatik olarak cezada, kritik, sorun yok gibisinden bilgi veriyordu.
Şahıs giderken ne var ne yok silmiş sağolsun. İnternetten 1 saattir arıyorum ama kayda değer bir prog. bulamadım.
Hesaplamalarıda her seferinde elle de yapmak istemiyorum.
Kompanzasyon ile uğraşan müridlerin yardımlarını bekliyorum saygılar..
-
http://www.tamindir.com/recover-my-files/ al bunu indir silinen excel word v.b şeyleri geri getiriyor
-
Abi işi biliyorsan kendin yap excelde daha kolay, ne diye ariosun, biraz araştırırsan çok basit bişey excel
4 işlem, formul kullanmak, f4 ve f12 tuşlarının ne yaptığını öğren çoğu şeyi yaparsın
HolyOne tarafından 17/Eyl/12 11:57 tarihinde düzenlenmiştir -
aradığın şey şu olsa gerek bak bakalım bi kardeş
http://s2.dosya.tc/server19/Qiud3E/TekZamanl_.zip.html
-
HolyOne bunu yazdı
Abi işi biliyorsan kendin yap excelde daha kolay, ne diye ariosun, biraz araştırırsan çok basit bişey excel
4 işlem, formul kullanmak, f4 ve f12 tuşlarının ne yaptığını öğren çoğu şeyi yaparsın
Şeyhim fazla zamanım olmadığı için uğraşmak istemiyorum.
Ama kendimde yapabilirim dediğin gibi :p
Sadece biraz üşengeçlik, birazda ona fazla zaman ayırmak istemediğim içindir.
-
kabadayi09 bunu yazdı
aradığın şey şu olsa gerek bak bakalım bi kardeş
http://s2.dosya.tc/server19/Qiud3E/TekZamanl_.zip.html
Aynen hocam budur teşekkürler =p
-
bu takip isini kendin yapicaksan kompanzasyon sisteminin nasil calistigini bilmende fayda var tabi hicbir bilgin yoksa bunun icin kontrolkaleminden faydalanabilirsin her turlu dokuman anlatim v.s mevcut hocam
-
Dikkat! Bildiğim kadarıyla endüktif ve kapasitif yüzde değerleri değişti en son bir yanlışım yoksa eğer, endüktif %14 ve kapasitif %10 değerini geçmemeli. Belge biraz eski olduğu için olabilir belki.
-
kabadayi09 bunu yazdıbu takip isini kendin yapicaksan kompanzasyon sisteminin nasil calistigini bilmende fayda var tabi hicbir bilgin yoksa bunun icin kontrolkaleminden faydalanabilirsin her turlu dokuman anlatim v.s mevcut hocam
Hocam kompanzasyon sisteminin çalışma mantığını ve nasıl çalıştığını biliyorum o konuda bir endişem yok.
Zaten firmanın kompanzasyon panolarının projelerini çizip, toplama işini de ben yapıyorum.
Benimkisi sadece biraz işimi kolaylaştırmak.
