Konserveyi Konserve Açacağı Olmadan Açmak ?
-
beyler ewde konserve açacağı yok ewde de bezelyeden başka bişi yok(konservede)
ben bu konserveryi nasıl açacam 1 tane bıçak kırdım :S
-
komşuda falan yokmudur acaba ?
-
Axi msnde uyardım bak seni , saçma konular açmayacağına dair , birdaki saçma konunda ne olacağını biliyorsun bu son uyarım
Toplam Hit: 694 Toplam Mesaj: 3
