

Konuşurken Hareket Etme Sorunsalı
-
ben sürekli olarak telefonla konuşurken yürüyüp duruyorum yerimde oturamıyorum bi telefon geldiğindede direk kalkıyorum. benden başkasında böyle birşey oluyormu oluyorsa bunun bilimsel bir açıklaması varmı :D
-
senın bılımsel bır acıklaman yok hacı
-
Ben de telefonla konuşurken genelde dolanıyorum. Oturunca daralıyorum kalkıp yürüyesim geliyor :)
-
Var baya insanda telefonun kimden geldiğinede bağlı olarak tabi değişiyor ^^
Toplam Hit: 952 Toplam Mesaj: 4