Konuya Cevap Verirken
-
hocalar az önce konunun birine mesaj atacaktım ki butonda script falan yazıyordu(gönder gitsin butonu) ahanda resmi.. hatta bunu yazarken de karizmatik metin editöründe konu başlığının altından td> ler fırlamaya başladı.. :S chrome dan mıdır acaba?

-
Konuya Cevap Verirkene = Konuya Cevap Verirken?
Kedidir kedi ...
-
edt
-
myblackworldweb bunu yazdı:
-----------------------------
Konuya Cevap Verirkene = Konuya Cevap Verirken?
Kedidir kedi ...
-----------------------------öyle düşündüm önce ama birileri bişeyler yapmaya çalışıyordur diye söyleyeyim dedim :W
-
ben de sormuştum zamanında
hem de 1 tane değil bu ve bundan daha beter 4-5 tane gariplik vardı
rene chromedan dolayı demişti
haber ver chrome kodlarını düzeltsin gibi bişey daha söylemişti hatta =D
-
nickimin ve mesajımın böle ulu orta gösterilmesinide kınıyorum :|
firefox rulz :F
-
hacı aynı bugu bende çoğu kez gördüm :|
-
