Kopan Bağlantı Problemi
-
Müridler yaz geldi benim modem yine kafayı yedi. Çift antenli wireless Airties modem kullanıyorum. Bağlantı son zamanlarda sık sık kopmaya başladı. İşin garibi sadece wireless gidiyor. Laptop kablosuz ağ bulamıyor. Modemi açıp kapatınca kendine geliyor. Belli bir süre sonra tekrar gidiyor. Modeme bağlı kablolu kullanan başka bir makine var. Kablolu bağlantıya hiçbirşey olmuyor. Modemin ısınmasından şüpheleniyorum. Geçici çözüm olarak notebookun coolpadini modemin altına koydum takipteyim. Bu problemin kaynağı yüksek ısı mıdır?
-
hmm yüksek ihtimal ısı olabilir airtires modemler nasıldır bilmiyorum da kablosuz lan ayarlarını ii kontrol et yanlışlıkla zaman sınırlandırması yapmış olabilirsin hacı...
-
çevrendeki metal ağırlıgı klimalar ve diğer elektronik cihazlardan kaynaklanıyor olabilir
kopma sebeblerinden biri bu diğeri ise
yazılımla alakalı sorun oluşmuş olabilir worm yada spyware gibi.
