folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Kops Macro Gübbssss



Kops Macro Gübbssss

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksilato
    oksilato's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    mrb arkadaşlar ya aslinda buraya vido koycaktim ama koyulmuyor herhalde .... diezde z4 arkadaşimiz (blood clanin kurcusu) bizi vidoya almişti ve herkes banladni tabi ben hariç o vidoyu size gostermek isticemtim kops kullanan arklar dts ve ashde macro yaparken dikatli olun nicklerini yaziyim zk1 zk2 bunlarda macrocu ama aninda siiz gordukleri zman z4 u cagirirlar ona gore direk alt f4 yapin ve cıkın banlanmak istemiyorsaniz ....!!!!! SAYGİlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksilato
    oksilato's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    buda vidosu parti lideri benim fark :D


    http://rapidshare.de/files/6046172/macro3.avi.html

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kith-Kanan
    Kith-Kanan's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    video çalışmadı ..

    *667* Neighbour Of Satan Born To Lose, Live To Win...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksilato
    oksilato's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    senin codeclerin  yoq herhalde

Toplam Hit: 1945 Toplam Mesaj: 4