Kops Macro Gübbssss
-
mrb arkadaşlar ya aslinda buraya vido koycaktim ama koyulmuyor herhalde .... diezde z4 arkadaşimiz (blood clanin kurcusu) bizi vidoya almişti ve herkes banladni tabi ben hariç o vidoyu size gostermek isticemtim kops kullanan arklar dts ve ashde macro yaparken dikatli olun nicklerini yaziyim zk1 zk2 bunlarda macrocu ama aninda siiz gordukleri zman z4 u cagirirlar ona gore direk alt f4 yapin ve cıkın banlanmak istemiyorsaniz ....!!!!! SAYGİlar
-
-
video çalışmadı ..
-
senin codeclerin yoq herhalde
Toplam Hit: 1945 Toplam Mesaj: 4
