folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Korsan Windows"U Orjinal Gibi Gösterebilirmiyiz?



Korsan Windows"U Orjinal Gibi Gösterebilirmiyiz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ntxsoft
    ntxsoft's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Kasım/2005
    Erkek
    Selamlar
    Bende windows media center 2005 var. son zamanlarda microsoft birçok beta program çıkardı. ie7, mediaplayer11 bide defender. bunları çalıştırmak için orjinal key istiyor. Bunu aşmanın bir yolu var mı? Genuie diye bir korumaları var onların onu aşabilirmiyiz?

    enginkirmaci.com | Kişisel web sitesi, uyetakip.com | Ücretsiz Üye Takip Programı
Toplam Hit: 1215 Toplam Mesaj: 1