

Korsan Windows"U Orjinal Gibi Gösterebilirmiyiz?
-
Selamlar
Bende windows media center 2005 var. son zamanlarda microsoft birçok beta program çıkardı. ie7, mediaplayer11 bide defender. bunları çalıştırmak için orjinal key istiyor. Bunu aşmanın bir yolu var mı? Genuie diye bir korumaları var onların onu aşabilirmiyiz?
Toplam Hit: 1215 Toplam Mesaj: 1