Kota Problemi
-
hacılar vınn ile bağlanıyorum nete 4gb lik paket aldım 1 hafta oldu 3 gb i bitti :|
kotasız internete alışmış olduğumdan mıdır nedir anlamadım su gibi emiyo kotayı namussuz.
girdiğim 3-5 site var. ama resimleri çok fazla. bağlanmadan önce resimlerin boyutunu düşüren filan bi tarayıcı, eklenti, program vs varmıdır ?
kotayı daha az yalasın yutsun diye :/
firefox da resimleri engelleyim dedim ozamanda bi hata yaramıyor internet :/
-
hacı swf leri falan engelleyebilirsen bi nebze olsun işe yarar belki.
-
operaaaa.
turbo özelliğini aç tamamdır.
-
hocam sana şöyle diyeyim pornografik sitelerine sakına sakın girme girdiğin zaman hem virüs bulaşma ihtimali var hemde kotayı yalayıp yutar
hatta anti-porno programını kur böylece kimsenin senin pc'den sakıncalı sitelere girmesini engelleyebilirsin
bide firefoxda bi eklenti vardı adı Noscript diye java ve flashları engelleyebilen eklentidir sadece güvendiğin sitelerin java ve flashlarını açma gibi bi özelliğide var
böyleliklede reklamlar videolar resimler yüklenmez yani kotan harcanmaz :D
ee bu kadar biliyorum bende Hoş kalman dileğiyle (;
-
pcdoktor636 bunu yazdı:
-----------------------------operaaaa.
turbo özelliğini aç tamamdır.
-----------------------------Opera Turbo ile ciddi tasarruf edersin.
-
doğru cevap verilmiş. opera turbo :)
-
adblock ekledim firefox a.
şimdi de korka korka operayı indirdim :/
979mb im kalmış :(
operayı deneyecem şimdi.
adblock baya farketti yanlız. sadece reklamlar değil. gereksiz resimleri filan da engelledim.
önbelleğe almıyor resimleri. pcden gösterse aslında bu kadar kota yemez. genelde aynı sitelere giriyorum kontrol için. %90 aynı içerik var. resimler çok olduğunsan paso kotaya geçiriyor. :/
