Kota Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    hacılar vınn ile bağlanıyorum nete 4gb lik paket aldım 1 hafta oldu 3 gb i bitti :|

    kotasız internete alışmış olduğumdan mıdır nedir anlamadım su gibi emiyo kotayı namussuz.

    girdiğim 3-5 site var. ama resimleri çok fazla. bağlanmadan önce resimlerin boyutunu düşüren filan bi tarayıcı, eklenti, program vs varmıdır ?

    kotayı daha az yalasın yutsun diye :/

     

    firefox da resimleri engelleyim dedim ozamanda bi hata yaramıyor internet :/


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    hacı swf leri falan engelleyebilirsen bi nebze olsun işe yarar belki.


    Naber la?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    operaaaa.

    turbo özelliğini aç tamamdır. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    hocam sana şöyle diyeyim pornografik sitelerine sakına sakın girme girdiğin zaman hem virüs bulaşma ihtimali var hemde kotayı yalayıp yutar

    hatta anti-porno programını kur böylece kimsenin senin pc'den sakıncalı sitelere girmesini engelleyebilirsin

    bide firefoxda bi eklenti vardı adı Noscript diye java ve flashları engelleyebilen eklentidir sadece güvendiğin sitelerin java ve flashlarını açma gibi bi özelliğide var

    böyleliklede reklamlar videolar resimler yüklenmez yani kotan harcanmaz :D

    ee bu kadar biliyorum bende Hoş kalman dileğiyle (;

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    operaaaa.

    turbo özelliğini aç tamamdır. 


    -----------------------------

    Opera Turbo ile ciddi tasarruf edersin.


    Blue Screen of Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    doğru cevap verilmiş. opera turbo :)


    =)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    adblock ekledim firefox a.

    şimdi de korka korka operayı indirdim :/

    979mb im kalmış :(

    operayı deneyecem şimdi.

    adblock baya farketti yanlız. sadece reklamlar değil. gereksiz resimleri filan da engelledim.

    önbelleğe almıyor resimleri. pcden gösterse aslında bu kadar kota yemez. genelde aynı sitelere giriyorum kontrol için. %90 aynı içerik var. resimler çok olduğunsan paso kotaya geçiriyor. :/


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 867 Toplam Mesaj: 7