Kpss 2011

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkuwaz
    turkuwaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    merhaba arkadaşlar kpss ye giren var mı aranız da bu yıl ki puanlar hangi yılın verilerine göre hesaplanır sizce?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    geçen sene ile aynı olacağını düşünüyorum benzer zorluktaydı 100 net yaptım :)


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkuwaz
    turkuwaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    ama hocam geçen senekinden kat kat daha zordu eğitim 2008 2009 verileri baz olamaz mı?

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    kpss a için genel kültür yetenek ve alan derslerinden girdim bizimkiler geçen seneyle aynı gibiydi. eğitimi tam olarak bilemicem ama giren arkadaşlarım çalışanla çalışmayan aynı yaptı nerdeyse demişlerdi...


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    ben bu sene ilk defa lisans düzeyinde kpss ye girdim daha doğrusu o bana girdi :). Alan bilgisine göre genel yetenek ile genel kültür daha iyi geçti bakalım artık sondan kaçıncı olcaz :)

    Yalnız bu soruları hazırlayanların o anki ruhiyesini anlayabilmiş değilim.Gitmiş bi yandan imece yi bi yandan akşemsettini sormuş öte taraftan adını sanını duymadığım cins cins sorularu sormu epey terletti beni 3 saat yaw ...


    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spear
    spear's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2005
    Erkek

    eğer kopya vs yoksa geçen sene olduğu gibi,  puanlar 2010 gibi gelmez. görüştüğüm hemen herkes düşüşte geçen seneye göre.

    benim eğitim

    geçen sene 101 D- 19 yanlış =96,25 net

    bu sene daha da çalıştım üstüne birşeyler ekledim 93 D - 27 Y = 86,25 net

     

    hiç çalışmasaydım yine bu neti yapardım. dediğin gibi çalışanda aynı neti yaptı, çalışmayan da. ancak iptal olan sorular veya doğru cevabı değişen sorular olursa durum değişebilir herkes için. özellikle eğitimde kitaplara göre bariz hatalı cevaplar vermiş ösym. olmayan kavramları bi taraflarından uydurup doğru cevap diye sokmuşlar.

     

    sonuçların herkes için hayırlı olması dileğiyle.


    spear
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLcoL
    aLcoL's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2009
    Erkek

    yeni konu açmayım hacılar online sınav çözdüğünüz siteler var mı sınav bittikten sonra hesapla dediğimizde doğru yanlış net gösteren bi yer....


Toplam Hit: 957 Toplam Mesaj: 7