Kpss A Grubu Hakkında?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Bu sene Kpss A grubu v öğretmenlik sınavı olacak

    Kpss A Grubu na işletmelerde girebiliyor dimi? braş olarakda ?

    hiç bi bok bilmiyorum yardım :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dots
    Dots's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2009
    Erkek

    İşletme kpss a grubuna girer elbette. Yalnız önemli olan senin hangi kuruma ne olarak müracaat edeceğin. İşletme mezunu Kaymakam da olur, Müfettiş de olur, Kontrolör de olur vs. Bu tip üst düzey memurluklar, kpss'den bölüm puanı isterler. Eğer bunlara başvuracaksan kpss a grubuna girmen gerekir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Dots bunu yazdı:
    -----------------------------

    İşletme kpss a grubuna girer elbette. Yalnız önemli olan senin hangi kuruma ne olarak müracaat edeceğin. İşletme mezunu Kaymakam da olur, Müfettiş de olur, Kontrolör de olur vs. Bu tip üst düzey memurluklar, kpss'den bölüm puanı isterler. Eğer bunlara başvuracaksan kpss a grubuna girmen gerekir.


    -----------------------------

    Eyvallah hocam bende öyle biliyorumda benimle aynı mezun olan bir arkadaş var derhaneye gitmiş salak hoca demiş bu sene öğretmenlerle branş girecek sen giremezsin demiş :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    buyuk ıhtımal hoca soyle demek ıstemıstır.osym nın yaptıgı merkezı alımlara basvuramazsın tek senelerdekı sınav sonuclarıyla.ayrıca ısteyen herkes yıne gırebılır kpssye.ama bu puanı sadece A grubu kadrolarda kullanabılır.ısletme bolumu mezunuysan tum oturumlara gırmenı tavsıye ederım

    Coboller
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 4