Kpss A Grubu Hakkında?
-
Bu sene Kpss A grubu v öğretmenlik sınavı olacak
Kpss A Grubu na işletmelerde girebiliyor dimi? braş olarakda ?
hiç bi bok bilmiyorum yardım :)
-
İşletme kpss a grubuna girer elbette. Yalnız önemli olan senin hangi kuruma ne olarak müracaat edeceğin. İşletme mezunu Kaymakam da olur, Müfettiş de olur, Kontrolör de olur vs. Bu tip üst düzey memurluklar, kpss'den bölüm puanı isterler. Eğer bunlara başvuracaksan kpss a grubuna girmen gerekir.
-
Dots bunu yazdı:
-----------------------------
İşletme kpss a grubuna girer elbette. Yalnız önemli olan senin hangi kuruma ne olarak müracaat edeceğin. İşletme mezunu Kaymakam da olur, Müfettiş de olur, Kontrolör de olur vs. Bu tip üst düzey memurluklar, kpss'den bölüm puanı isterler. Eğer bunlara başvuracaksan kpss a grubuna girmen gerekir.
-----------------------------Eyvallah hocam bende öyle biliyorumda benimle aynı mezun olan bir arkadaş var derhaneye gitmiş salak hoca demiş bu sene öğretmenlerle branş girecek sen giremezsin demiş :)
-
buyuk ıhtımal hoca soyle demek ıstemıstır.osym nın yaptıgı merkezı alımlara basvuramazsın tek senelerdekı sınav sonuclarıyla.ayrıca ısteyen herkes yıne gırebılır kpssye.ama bu puanı sadece A grubu kadrolarda kullanabılır.ısletme bolumu mezunuysan tum oturumlara gırmenı tavsıye ederım
