folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kpss De Atanan İnşaat Muhedisi



Kpss De Atanan İnşaat Muhedisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Kac kısıyı gecip atandınız.düzenli calıstınızmı yoksa biraz calısıptamı girdiniz? Okulu bırakma durumum var ondan soruyorum.

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    burada kpss ye giren insanlar çoktur, ama inşaat mühendisi olup, kpss ye giren tek tük olabilir.

    inşaat mühendisi olup da kpss den atanan birisi bence ya bir tanedir ya iki tanedir yada hiç yoktur.

    bu konuyu memurlar.net e açsan daha erken cvp alırsın.

    ve: kpss de az çalışıp da atanmak bence imkansız. yoğun disiplinli programlı çalışmak ister. bir yıldır çalıştım olmadı :(

    benim bölümüm işletme bu arada: 71  de kaldım.


    ///______________
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    okulu niye bıkarıyorsun kpss tek çarenmi bitir okulunu birkaç sene çalış özel şirketlerde tecrübe kazan devamı gelir

Toplam Hit: 704 Toplam Mesaj: 3