Kpss Nitelik

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    kılavuza bakanlarınız farketmiştir mesela bazı tercihlerde birkaç önlisansın kodu bulunuyor mesala 2112239 kodlu tercihi ele alalım

    nitelikleri 3173, 3179,3249,3391 mantıken bu niteliklerden birine sahip olması gerekiyor ama diğer taraftan ortaöğretim için olan kılavuza bakıyorum

    her biri bi zorunluluk gibi görünüyor yani anlamak istediğim 1 ve 2 mi yok sa 1 veya 2 mi

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    ne? tercihimi diyon sen

    kafan karışmış :D

    atıyorum adam derki aşletme muhasebe ik-tisat bölümünden mezun olmuş olmak başka bir kodda maliye den mezun olmuş olmak tutup hem işletme hem muhasebe bitirmene gerek yok + bütün nitelikleri taşıyacaksın tanşımazsan alınırsan kapı dışarı ederler


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Herhangi bir nitelik değil bütün nitelikleri taşımak zorundasın.

    Mesela bilgisayarcı için atıyorum 2030,2040,2050 kodları verildiyse;hepsini taşımak zorundasın o kodlardaki niteliklerin.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    işte hocam bi kodda hepsi var şunların 4 önlisanstan da mezun olmak mı lazım idrak etmeye çalıştığım bu ya da nitelikte yazanların her biri ben de olmak mecburiyetinde mi mesela ortaöğretimin birinde hem işletmenlik hem bilgisayarlı muhasebe var bunlardan biri yeterli mi yoksa iki sertifika da şart mı ilk mesajımdaki tercih kodu öyle mesela 4 önlisanstan da mezun mu olmalı aday
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    MaTRiXe bunu yazdı:
    -----------------------------
    işte hocam bi kodda hepsi var şunların 4 önlisanstan da mezun olmak mı lazım idrak etmeye çalıştığım bu ya da nitelikte yazanların her biri ben de olmak mecburiyetinde mi mesela ortaöğretimin birinde hem işletmenlik hem bilgisayarlı muhasebe var bunlardan biri yeterli mi yoksa iki sertifika da şart mı
    -----------------------------

    adam şunu demiştir herhangi bir lisans

    başka kodda 2 yıllık kodlar vardır

    ya 2 yıllık o bölümlerden mezun olacan yada hergangi bir 4 yıllık mezun olacan


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    işte neyi dediğini kestirmeye çalışmaktansa daha net bi cevap arıyorum herhangibi önlisans bölümünden mezun olmak diye bi kod da var ama dediğin gibi olsa öyle olurdu teşekkür ederim yine de

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    nıtelık olarak 2 kısım vardır.ortaogretımı bılmıyorum ama lısans da boyle.onlısans da boyledır muhtemelen.bırıncısı bıtırılen bolum.o bolumlerden bırınden mezun olman gerekır.ayrıyetten baska nıtelık kodları mevcut kılavuzda.ornegın nedır 7111 der.bu kpds c sevıyesınde olman anlamına gelır.7271 der mesela java sertıfıkasına sahıp olmak.mezun olunan bolumde sadece bırı yeterlıdır.ama dıger nıtelıklerde bu 2 nıtelıge de sahıp olman gerekır.

    Coboller
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    anladım peki yalnız biri mi yoksa ikisi de olmalı mı bunu nasıl anlayabilirim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JCARLOS
    JCARLOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    ornek:kkodu:1234567 unvan:programcı nıt1:4531 nıt2:4533 nıt3:7113 nıt4:7271 nıt5:7277 4531:bılg. muh. mezunu olmak 4533:yazılım muh. mezunu olmak 7113:kpds d sevıyesıne sahıp olmak 7271:java bıldıgını belgelemek(sertıfıka vb.) 7277:lınux bıldıgını belgelemek(sertıfıka vb.) bazı kurumlar o egıtımı aldıgına daır okuldan belgeyı de yeterlı buluyor.bunu arastırman lazım dıyelım kı onunde boyle bı secenek var.bu ne anlama gelıyor.bılg. ya da yazılım muh. mezunu herhangı bırı bu bolumu secebılır.ıkısını de bıtırmek gerekmıyor.ancak kpds,java,lınux nıtelıklerının hepsını saglaman gerekır.bu nıtelıklerden bırı eksık olup da atanırsan puanın yanar.umarım acıklayıcı olmustur.operada yazdıgım ıcın karısık gorunebılır

    Coboller
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaTRiXe
    MaTRiXe's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    hmm yani genelleyecek olursak ihtisaslardan herhangibi, biri sertifikalar şart hepsi olmalı çok teşekkür ederim çok açıklayıcı oldu özenmişsin
Toplam Hit: 2655 Toplam Mesaj: 10