Kpss Önlisans Oturum Hakkında ?
-
Arkadaşlar MYO mezunuyum bu sene KPSS önlisansa giricem fakat 3 oturumdan bahsediliyor. Ben ilk defa giricem hangi oturuma girmem gerekli bayadır araştırıyorum bulamadım daha önce girmiş olanlar varmıdır hangi oturumlara girmem gerekli ? Hangi oturuma giricekseniz ona göre para yatırınız diyorlar.
-
hocam bnde merak ediyorum nasıl yapacağız ilk kez gircem bnde
-
araştırırken kpss lisansla karıştırmış olabilirsin. önlisansta tek oturum diye biliyorum.
kpss ortaöğretim /önlisans sınavı tarihi ve başvuru tarihleri ni sınav takvimi sayfasından bakabilirisn .henüz onun duyuruları yapılmamış olabilir.
25.
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans23.09.2012
18.06.2012 04.07.2012
ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri, Ortaöğretim Kurumları, www.osym.gov.tr
35 TL
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------araştırırken kpss lisansla karıştırmış olabilirsin. önlisansta tek oturum diye biliyorum.
kpss ortaöğretim /önlisans sınavı tarihi ve başvuru tarihleri ni sınav takvimi sayfasından bakabilirisn .henüz onun duyuruları yapılmamış olabilir.
25.
Kamu Personel Seçme Sınavı
2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans23.09.2012
18.06.2012 04.07.2012
ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri, Ortaöğretim Kurumları, www.osym.gov.tr
35 TL
-----------------------------Tamam çok sagol peki nerelere yerleşebiliyoruz onlara nereden bakabilirim ?
-
sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..
edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..
edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur
-----------------------------hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey
-
kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------bigwave bunu yazdı:
-----------------------------sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..
edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur
-----------------------------hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey
-----------------------------torpil değilmiş onun adını referans olarak değiştirmişler hocam.. (70+ puan)+ (referans)=657
-
bigwave bunu yazdı:
-----------------------------kaygusuz bunu yazdı:
-----------------------------bigwave bunu yazdı:
-----------------------------sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..
edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur
-----------------------------hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey
-----------------------------torpil değilmiş onun adını referans olarak değiştirmişler hocam.. (70+ puan)+ (referans)=657
-----------------------------hee aynen şimdi adı referans oldu :) fabrikaya işe alcaklar tanıdığın birisi sayesinde işe giriyorsun adı : referans oluyor :) minareyi çalan kılıfını uydurur misali
-
Kpss-b oturumlarında torpil yok arkadaşlar.Torpil var deyip çalışma maratonunuzu bozarsanız kaybeden olursunuz.En yüksek puanı yapan kazanır.Sizin de tercih ettiğiniz bir yeri sizden daha düşük puan alan biri kazanamaz.Böyle bir şey olursa zaten idare mahk. dava açar her türlü hakkınızı alırsınız.O yüzden referans/torpil muhhabetlerine kanmayın.Kpss-b de torpil yoktur.
-
bu senede lise mezunlarına son kez yapılacak fln dıolar kpss onunla ilginiz varmı acaba son kez yapılırsa lise mezunlarının vay haline
