Kpss Önlisans Oturum Hakkında ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    Arkadaşlar MYO mezunuyum bu sene KPSS önlisansa giricem fakat 3 oturumdan bahsediliyor. Ben ilk defa giricem hangi oturuma girmem gerekli bayadır araştırıyorum bulamadım daha önce girmiş olanlar varmıdır hangi oturumlara girmem gerekli ? Hangi oturuma giricekseniz ona göre para yatırınız diyorlar.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    hocam bnde merak ediyorum nasıl yapacağız ilk kez gircem bnde 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    araştırırken  kpss lisansla karıştırmış olabilirsin. önlisansta tek oturum diye biliyorum.

    kpss ortaöğretim /önlisans sınavı tarihi ve başvuru tarihleri ni sınav takvimi sayfasından bakabilirisn .henüz onun duyuruları yapılmamış olabilir.

    25.

    Kamu Personel Seçme Sınavı
    2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans

    23.09.2012

    18.06.2012   04.07.2012

    ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri, Ortaöğretim Kurumları, www.osym.gov.tr

    35 TL

     

    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    araştırırken  kpss lisansla karıştırmış olabilirsin. önlisansta tek oturum diye biliyorum.

    kpss ortaöğretim /önlisans sınavı tarihi ve başvuru tarihleri ni sınav takvimi sayfasından bakabilirisn .henüz onun duyuruları yapılmamış olabilir.

    25.

    Kamu Personel Seçme Sınavı
    2012-KPSS Ortaöğretim/Önlisans

    23.09.2012

    18.06.2012   04.07.2012

    ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticilikleri, Ortaöğretim Kurumları, www.osym.gov.tr

    35 TL

     


    -----------------------------

    Tamam çok sagol peki nerelere yerleşebiliyoruz onlara nereden bakabilirim ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..

    edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..

    edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur


    -----------------------------

    hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..

    edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur


    -----------------------------

    hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey


    -----------------------------

    torpil değilmiş onun adını referans olarak değiştirmişler hocam..  (70+ puan)+ (referans)=657 


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    kaygusuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    bigwave bunu yazdı:
    -----------------------------

    sınavdan sonra ihtiyaca göre kurum kuruluşların kontenjanları açıklanır , sonra tercih edilecek kurumların aradığı nitelikler olur (ehliyet , bilg. sertifikası , x bölümünden mezun olmak gibi .. ) ona göre elindeki diploma ve sertifikalara göre tercih yaparsın..aldığın puanın / sıralamanın durumuna göre ataman gerçekleşir veya açıkta kalırsın ..

    edt.yani, bilgisayar programcısı olarak devlet su işlerine bile yerleşmen mümkün olabilir.. kurumların ihtiyacına göre alım olur


    -----------------------------

    hacı desene açıkça torpile bakıyor herşey


    -----------------------------

    torpil değilmiş onun adını referans olarak değiştirmişler hocam..  (70+ puan)+ (referans)=657 


    -----------------------------

    hee aynen şimdi adı referans oldu :) fabrikaya işe alcaklar tanıdığın birisi sayesinde işe giriyorsun adı : referans oluyor :) minareyi çalan kılıfını uydurur misali


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    Kpss-b oturumlarında torpil yok arkadaşlar.Torpil var deyip çalışma maratonunuzu bozarsanız kaybeden olursunuz.En yüksek puanı yapan kazanır.Sizin de tercih ettiğiniz bir yeri sizden daha düşük puan alan biri kazanamaz.Böyle bir şey olursa zaten idare mahk. dava açar her türlü hakkınızı alırsınız.O yüzden referans/torpil muhhabetlerine kanmayın.Kpss-b de torpil yoktur.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    bu senede lise mezunlarına son kez yapılacak fln dıolar kpss onunla ilginiz varmı acaba son kez yapılırsa lise mezunlarının vay haline

     


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
Toplam Hit: 1974 Toplam Mesaj: 10