Kredi Kartı
-
Arkadaşlar, yaşım 18 ve ünv. öğrencisiyim. Aylık bi gelirim yok tabi ki. Kredi kartı almak istiyorum ancak hangi banka iyidir? ne avantajları var? hiç bilmiyorum ayrıca kredi kartı almak için kefil, aylık bi gelirin felan olması gerekiyormuş. Hangi bankadan almamı tercih edersiniz? ve bunun için ne belgeler gerekli? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
hsbc campus card.
-
Peki bu kart için şu ünv. öğrencisidir diye bi belge gerekiyo mu?
-
gerekmiyo, sadece kimlik fotokopisi alıyolar, ev telefonu felan verirsen aileni belki ararlar, böle böle kart başvurusu için onay verirmisiniz diye. vermezsen aramazlar.
-
Saol ama world card'ında yanılmıyosam vardı öyle bi ünv. kartı ondan alsam daha kullanışlı olur diyorum. Onun hakkında bilgisi olan var mı?
-
Bütün bankalarda öğrenci kimliğini götür 200 250 ytl limitli kartını alabiliosun...
işbank tavsiyemdir...
Toplam Hit: 804 Toplam Mesaj: 6
