Kredi Kartı Borç Ödeme
-
kredi kartı hakkındA fazla bişey bilmediğim için boyle konu açtım öncelikle.şimdi ben her ay borcumu düzenli ödüyorum şuan iş bankası işte üniversiteli kartım var bu arada asgari dönem sonu borcu falanda 0 yazıyor ama toplam borçta bor görünüyor bu aldığım ürünlerin bazılarının önceden ödenmesi gerektiği içinmi oldu yni hesap kesim tarihini beklemeden?
-
evet ondan oluyor diyelim ki şuan ayın 13ü ocak tamam mı ve senin hesap kesim tarihin de ayın 15inde hesabın kesildi 200 tl ödedin ama sonra gittin ayın 16sında 50 tlilik alışveriş yaptın bu 50 tllik borç şubat 15e kadar görünür
-
ee aldığım her ürünün o gün seçiliyosa eğer çoğu hesap kesim tarihinde önce olur.şimdi toplam borçta 100tl borç görünüyor :) diğer yerlerde ise 0 yazıyor
-
taksitin var mı?
-
ewt her ay düzenli ödüyomda bu toplam borç olan bölüm işin içine etti :)
-
hoca neyi karıştırıyorsun daha yaiki hesap kesim tarihi arasında olan borclarını öde boşwer gitsin gerisi
