Kredi Kartı Dolandırıcılığı
-
Bugün telefonuma tebrikler dijital fotograf makinası kazandınız bizi arayın diye bi mesaj geldi. Aradım aktif kredi kartı kullanıcısıymışım ondan kazanışım fotograf makinasını. Kredi kartı bilgilerimi istediler dedim ben kara listedeyim kredi kartım yok :) O zaman hediye veremiyoruz dediler.
Dedim dur emniyeti arayıp ihbar edeyim. Aradım 155'i memur beye anlattım durumu dedi ki;"Aman onlar dolandırıcıdır sakın vermeyin bilgilerinizi" Yahu ben dolandırıcı olduklarını anladığım için aradım zaten:) Dedim ne yapabilirim ? Savcılığa suç duyurusunda bulunacakmışım. Bu şerefsizleri ihbar etmek bu kadar zor iken bu adamlar daha çok garibanın canını yakar. Başka bi yöntemi yok mudur bunun ? İlla neden savcılığa gidiyorum? Emniyet neden yapmıyor bunu ? Bu noktada birşeyler eksik değil mi ? Konu ile ilgili bilgisi olan müridlerin görüşlerini merak ediyorum...
-
Bana öyle bir sms gelmedi ama arkadaşa geldiği için aradım.
Turkcell bu tür smsleri dikkate almayın diyor dedim; - O Turkcell'in sorunu ya neyse.. dedi devam etti. Sonra dedim, biz sizinle kaç dakikadır konuşuyoruz; 5 dakika dedi. Dedim bu 5 dakikada adres tespiti yapılabilir mi :D Evet dedi. Dedim ekipler geliyor hahaha. -
DEMİN GELEN MESAJ
TEBRİKLER DEĞERLİ MÜŞTERİMİZ ÜCRETSİZ 2 ADET ÇOK ŞIK SAAT KAZANDINIZ. HEMEN 0 212 709 15 15 ARAYIN. HEDİYENİZİ VE TASARRUF CİHAZINIZI ALMAYI UNUTMAYIN.
BU ŞEREFSİZLERİN ÖZELLİKLE NUMARASINI TEŞHİR EDİYORUM Kİ HERKES BİLSİN!
MESAJIN GELDİĞİ NUMARA: 0 507 976 11 74
-
muhtemelen hat sahte kimlikle açılmıştır. bu ülkede zaten en ufak birşeyde savcılığa gidin diyorlar masraflı ve zahmetli bir iş olduğundan kimse uğraşmayınca suç oranı yükseliyor, suçlular taşşak geçiyor vs.
