Kredi Kartı Taksitlendirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar size bir konu danışacağım;

     

    Benim 3 tane kredi kartım var bunların ödemelerini yaparken güçlük çekiyorum ve düzgün ödeme yapamadığım için kredi çekemiyorum şimdi bu kartları ben başlıkda belirttiğim gibi Kredi Kartı Taksitlendirme işi yapan firmalar ile taksitlendirsem puanım artar mı ya da şöyle sorayım bu kuruluşlar legal mi çalışıyor illegal mı çalışıyor süreçleri nedir nasıl işler bilgisi olan var mı ?

    http://bursakredikartitaksitlendirme.com/

    B
    enim duyduğuma göre kartların tüm borçlarını ödüyorlarmış sadece onlara borçlu oluyormuşuz.

    Eğer bu şekilde ise tüm borçlarım ödendiği için kredi skorum yükselir ve kredi çekebilirim, kredi çekince direk bu karttlarımı kapatacağım öyle düşünüyorum.

     

    Olay bu bilgisi olan arkadaşlar bilgillerini paylaşırlar ise sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim.


    Every thing"s place and her time reach
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    adamı feci sikerler bulaşma


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    banka onu zaten taksitlendirir ama bu defa krediyi kredi ile kapatmis olursun ve 2x faiz yersin bence en güzeli eş dosttan borc bulup kapatman


    yunusozturk.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi27
    asi27's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2012
    Erkek
    house bunu yazdı

    Merhaba arkadaşlar size bir konu danışacağım;

     

    Benim 3 tane kredi kartım var bunların ödemelerini yaparken güçlük çekiyorum ve düzgün ödeme yapamadığım için kredi çekemiyorum şimdi bu kartları ben başlıkda belirttiğim gibi Kredi Kartı Taksitlendirme işi yapan firmalar ile taksitlendirsem puanım artar mı ya da şöyle sorayım bu kuruluşlar legal mi çalışıyor illegal mı çalışıyor süreçleri nedir nasıl işler bilgisi olan var mı ?

    http://bursakredikartitaksitlendirme.com/

    B
    enim duyduğuma göre kartların tüm borçlarını ödüyorlarmış sadece onlara borçlu oluyormuşuz.

    Eğer bu şekilde ise tüm borçlarım ödendiği için kredi skorum yükselir ve kredi çekebilirim, kredi çekince direk bu karttlarımı kapatacağım öyle düşünüyorum.

     

    Olay bu bilgisi olan arkadaşlar bilgillerini paylaşırlar ise sevinirim.

    Şimdiden teşekkür ederim.

      hocam hiç bulaşma derim çünkü bir faydası yok sana. o şirketlerin yaptığı sadece senin borcunu belli bir mebla karşılığı ertelemektir yani sadece ödeme tarihini erteliyorlar ( sana kısa bir süreliğine kefilmi oluyorlar referans mı oluyor lar bilmiyorum ). onlar la yapacağın işlem sadece  bu ay dönemen geleren neyse atıyorum 2-5 ay sonra ödersin yani senin kartta kullanabilirlik limitinde değiştir me yapmıyorlar....


    BİZDE BİLİRİZ BİR KALBİN EN DERİN YERLERİNE İZ BIRAKMASINI,ŞAYET FARKINDA OLMASAYDIK YÜREĞİMİZDEKİ TAHRİBAT'IN...!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    güvenilirdir problem yaşamazsın. Hatta senin onları dolandırma ihtimalin var o konuya hiç girmeyelim:)

    sonuç olarak senin aylık ödemelerini düzene sokuyorlar 10 milyarlık bir kartınada sanırım(faiz oranı firmadan firmaya değişir) 1 milyar ek ödeme geliyor. Ama şöyle düşün aylık ödemen düşüyor/düzenleniyor. İstersen pmle bu işi yapan birinin telini vereyim 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek

    Ben bunların asgari tutarını her ay ödüyorum zatende ödediğim zaman elimde para kalmıyor öyle bi sıkıntı söz konusu oluyor. Bu işe pek giresimde gelmiyorda çıkamadım işin içinden.


    Every thing"s place and her time reach
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Kesinlikle güvenme her bankanın zaten taksitlendirme imkanı mevcut sakın bulaşma sana tavsiyem.


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    bu işi kuyumcu veya cep telefoncular yapıyor hocam tanıdık varsa sorarsın kart borcun 5000 borcunun tamamını ödüyorlar sonra sen alışveriş yapmış gibi tabi üzerine komisyon ekleyip( rakamı sallıyorm onu anlaşırsın konuşursun)  5500 tl çekip 12 ay taksit yapıyorlar ve kartın olumsuz sicilden çıkıyor ve taksitlerini kredi kartı ekstrenle ödüyorsun. bu adamlarda aynı şeyi yapıyorlar ama bildiğin tanıdığın bi yer varsa orada yaptır :D aldıkları komisyon oranı banka faizlerinden kat be kat düşük.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    house
    house's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2005
    Erkek
    vukuat bunu yazdı

    banka onu zaten taksitlendirir ama bu defa krediyi kredi ile kapatmis olursun ve 2x faiz yersin bence en güzeli eş dosttan borc bulup kapatman

    Bu devirde kim kime borç veriyor ki hocam ben 4-5 kişi ye borç verdim hâla alamadım, alamadığım için bu duruma düştüm zaten.


    Every thing"s place and her time reach
Toplam Hit: 1025 Toplam Mesaj: 9