Kredi Kartı Taksitlendirme
-
Merhaba arkadaşlar size bir konu danışacağım;
Benim 3 tane kredi kartım var bunların ödemelerini yaparken güçlük çekiyorum ve düzgün ödeme yapamadığım için kredi çekemiyorum şimdi bu kartları ben başlıkda belirttiğim gibi Kredi Kartı Taksitlendirme işi yapan firmalar ile taksitlendirsem puanım artar mı ya da şöyle sorayım bu kuruluşlar legal mi çalışıyor illegal mı çalışıyor süreçleri nedir nasıl işler bilgisi olan var mı ?
http://bursakredikartitaksitlendirme.com/
Benim duyduğuma göre kartların tüm borçlarını ödüyorlarmış sadece onlara borçlu oluyormuşuz.Eğer bu şekilde ise tüm borçlarım ödendiği için kredi skorum yükselir ve kredi çekebilirim, kredi çekince direk bu karttlarımı kapatacağım öyle düşünüyorum.
Olay bu bilgisi olan arkadaşlar bilgillerini paylaşırlar ise sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim. -
adamı feci sikerler bulaşma
-
banka onu zaten taksitlendirir ama bu defa krediyi kredi ile kapatmis olursun ve 2x faiz yersin bence en güzeli eş dosttan borc bulup kapatman
-
house bunu yazdı
Merhaba arkadaşlar size bir konu danışacağım;
Benim 3 tane kredi kartım var bunların ödemelerini yaparken güçlük çekiyorum ve düzgün ödeme yapamadığım için kredi çekemiyorum şimdi bu kartları ben başlıkda belirttiğim gibi Kredi Kartı Taksitlendirme işi yapan firmalar ile taksitlendirsem puanım artar mı ya da şöyle sorayım bu kuruluşlar legal mi çalışıyor illegal mı çalışıyor süreçleri nedir nasıl işler bilgisi olan var mı ?
http://bursakredikartitaksitlendirme.com/
Benim duyduğuma göre kartların tüm borçlarını ödüyorlarmış sadece onlara borçlu oluyormuşuz.Eğer bu şekilde ise tüm borçlarım ödendiği için kredi skorum yükselir ve kredi çekebilirim, kredi çekince direk bu karttlarımı kapatacağım öyle düşünüyorum.
Olay bu bilgisi olan arkadaşlar bilgillerini paylaşırlar ise sevinirim.
Şimdiden teşekkür ederim.hocam hiç bulaşma derim çünkü bir faydası yok sana. o şirketlerin yaptığı sadece senin borcunu belli bir mebla karşılığı ertelemektir yani sadece ödeme tarihini erteliyorlar ( sana kısa bir süreliğine kefilmi oluyorlar referans mı oluyor lar bilmiyorum ). onlar la yapacağın işlem sadece bu ay dönemen geleren neyse atıyorum 2-5 ay sonra ödersin yani senin kartta kullanabilirlik limitinde değiştir me yapmıyorlar....
-
güvenilirdir problem yaşamazsın. Hatta senin onları dolandırma ihtimalin var o konuya hiç girmeyelim:)
sonuç olarak senin aylık ödemelerini düzene sokuyorlar 10 milyarlık bir kartınada sanırım(faiz oranı firmadan firmaya değişir) 1 milyar ek ödeme geliyor. Ama şöyle düşün aylık ödemen düşüyor/düzenleniyor. İstersen pmle bu işi yapan birinin telini vereyim
-
Ben bunların asgari tutarını her ay ödüyorum zatende ödediğim zaman elimde para kalmıyor öyle bi sıkıntı söz konusu oluyor. Bu işe pek giresimde gelmiyorda çıkamadım işin içinden.
-
Kesinlikle güvenme her bankanın zaten taksitlendirme imkanı mevcut sakın bulaşma sana tavsiyem.
-
bu işi kuyumcu veya cep telefoncular yapıyor hocam tanıdık varsa sorarsın kart borcun 5000 borcunun tamamını ödüyorlar sonra sen alışveriş yapmış gibi tabi üzerine komisyon ekleyip( rakamı sallıyorm onu anlaşırsın konuşursun) 5500 tl çekip 12 ay taksit yapıyorlar ve kartın olumsuz sicilden çıkıyor ve taksitlerini kredi kartı ekstrenle ödüyorsun. bu adamlarda aynı şeyi yapıyorlar ama bildiğin tanıdığın bi yer varsa orada yaptır :D aldıkları komisyon oranı banka faizlerinden kat be kat düşük.
-
vukuat bunu yazdı
banka onu zaten taksitlendirir ama bu defa krediyi kredi ile kapatmis olursun ve 2x faiz yersin bence en güzeli eş dosttan borc bulup kapatman
Bu devirde kim kime borç veriyor ki hocam ben 4-5 kişi ye borç verdim hâla alamadım, alamadığım için bu duruma düştüm zaten.
