Kredi Kartıyla İlgili Bir Soru.
-
Müridler mürideler ufak bir sorum olacak kk ile alaklı. şimdi bende bitane var limiti 500 tl. atıyorum 1200 liralık bi laptopu 12 taksit olarka çekebilirmiyim o kredi kartından? yani limite 1200 mü etki ediyo yoksa aylık 120 tl olan taksit mi? sagolun varolun şimdiden
-
limitinin 1200 tl olması gerekio oda en az çünkü sen alışwerişi tamaladığında senin 1200 tl lik limitinin tamamını alır banka we sonra sen ödedikçe ödediğin kadar ki kısmını açar
-
ultrAsker bunu yazdı:
-----------------------------
Müridler mürideler ufak bir sorum olacak kk ile alaklı. şimdi bende bitane var limiti 500 tl. atıyorum 1200 liralık bi laptopu 12 taksit olarka çekebilirmiyim o kredi kartından? yani limite 1200 mü etki ediyo yoksa aylık 120 tl olan taksit mi? sagolun varolun şimdiden
-----------------------------çekemezs,n. en az 1200 lira limt olması lazım
-
tamamdır teşekkür ettm
-
Expres limit diye bir olay var dostum kartın bankasına başvur express limiti açtırabilirsen o zaman dediğin gibi aylık taksitler yansır..
