Kredi Sınırlaması Olmayan Üniler
-
İtü'den baska hani okullarda var bu uygulama yoksa fakülte fakülte yada bölüm bölümde değişen birşey mi ? Kısacası 2 veya 4dönem içinde alınabilecek derslere hiç bir şekilde engel koymayan,derslerini başarıyla verenleri hemen mezun edecek okullar/bölümler hangileri ?
-
Böyle bir şey var mı? Mesela bütün derslerin sınavına bir senede girip mezun olabiliyor muyuz geçersek?
Çok ilgimi çekti çok fena takip ediyorum.
edit: Hocam İTÜ dışında demişsin ya İTÜde nasıl tam olarak? Harç parası verelim diye zorla tutmuyorlar mı komple sınırsız mı?
izzmarit tarafından 05/Şub/14 18:03 tarihinde düzenlenmiştir -
çakışmadğı sürece mümkün ama bölüme özel birşey mi tüm bölümlerde uygulanıyor mu onu bilmiyorum itü makinede kredi sınırı yok mesela
-
Nikoteen bunu yazdı
çakışmadğı sürece mümkün ama bölüme özel birşey mi tüm bölümlerde uygulanıyor mu onu bilmiyorum itü makinede kredi sınırı yok mesela
Kredi sınırı olmaması yönetmelik gereğidir sanıyorum her bölüme ayrı düzenlenmez böyle bir şey.
Çakışırsa sistem mi vermiyor, yoksa devam zorunluluğu olduğu için otomatik olarak mı kalıyoruz bilgin var mı?
-
o konuyu bilmiyorum ama 3 üstü ortalamaya kredi sınırı yok varsada yoka yakın kadar geniş tutulmuş olmalı :)
-
yıldıza bir bak hocam oranın sistem farklıydı sanki. çapraz muhabbetleri dönüyodu bi ara
-
sadece dgs geçişliler için geçerli birşeymiş sanırım yaa gözünü seveyim ilk okulun neyin ne olduğu bellidir burda anayasadan tefarruatlı tüzük var araştır araştır...
-
İtü de kredi sınırlaması yok ama istediğin dersleri alamıyorsun ki. O dönem içerisinde alman gereken dersleri bile zar zor alabiliyorsun, 10.00 da sistem açılıyor, 10.02 de yarısı dolmuş oluyor, 10.08 gibi de çoğu ders doluyor. Yani tüm haftayı istediğin gibi derslerle doldurmak çok zor.
