folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Kredi Sınırlaması Olmayan Üniler



Kredi Sınırlaması Olmayan Üniler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    İtü'den baska hani okullarda var bu uygulama yoksa fakülte fakülte yada bölüm bölümde değişen birşey mi ? Kısacası 2 veya 4dönem içinde alınabilecek derslere hiç bir şekilde engel koymayan,derslerini başarıyla verenleri hemen mezun edecek okullar/bölümler hangileri ?


    Troubles'll come & they'll pass
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Böyle bir şey var mı? Mesela bütün derslerin sınavına bir senede girip mezun olabiliyor muyuz geçersek?

    Çok ilgimi çekti çok fena takip ediyorum.

    edit: Hocam İTÜ dışında demişsin ya İTÜde nasıl tam olarak? Harç parası verelim diye zorla tutmuyorlar mı komple sınırsız mı?

    izzmarit tarafından 05/Şub/14 18:03 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    çakışmadğı sürece mümkün ama bölüme özel birşey mi tüm bölümlerde uygulanıyor mu onu bilmiyorum itü makinede kredi sınırı yok mesela


    Troubles'll come & they'll pass
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    Nikoteen bunu yazdı

    çakışmadğı sürece mümkün ama bölüme özel birşey mi tüm bölümlerde uygulanıyor mu onu bilmiyorum itü makinede kredi sınırı yok mesela

    Kredi sınırı olmaması yönetmelik gereğidir sanıyorum her bölüme ayrı düzenlenmez böyle bir şey.

    Çakışırsa sistem mi vermiyor, yoksa devam zorunluluğu olduğu için otomatik olarak mı kalıyoruz bilgin var mı?


    sigara değil, balık olan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    o konuyu bilmiyorum ama 3 üstü ortalamaya kredi sınırı yok varsada yoka yakın kadar geniş tutulmuş olmalı :)


    Troubles'll come & they'll pass
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicosz
    cicosz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    yıldıza bir bak hocam oranın sistem farklıydı sanki.  çapraz muhabbetleri dönüyodu bi ara

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    sadece dgs geçişliler için geçerli birşeymiş sanırım yaa gözünü seveyim ilk okulun neyin ne olduğu bellidir burda anayasadan tefarruatlı  tüzük var araştır araştır...


    Troubles'll come & they'll pass
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigor
    zigor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    İtü de kredi sınırlaması yok ama istediğin dersleri alamıyorsun ki. O dönem içerisinde alman gereken dersleri bile zar zor alabiliyorsun, 10.00 da sistem açılıyor, 10.02 de yarısı dolmuş oluyor, 10.08 gibi de çoğu ders doluyor. Yani tüm haftayı istediğin gibi derslerle doldurmak çok zor.

Toplam Hit: 912 Toplam Mesaj: 8