folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Kreps Devrını Benim Anladıgım Sekılde Anlatıcak Kımse Varmı :)?



Kreps Devrını Benim Anladıgım Sekılde Anlatıcak Kımse Varmı :)?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Sınavda Kreps devri soru olarak cıkacak benım anlayacagım sekılde anlatabılıcek bıyoloji konusunda ıyı olan kımse varmı :)?


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    Sınavda Kreps devri soru olarak cıkacak benım anlayacagım sekılde anlatabılıcek bıyoloji konusunda ıyı olan kımse varmı :)?

     


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    h2run bunu yazdı

    Sınavda Kreps devri soru olarak cıkacak benım anlayacagım sekılde anlatabılıcek bıyoloji konusunda ıyı olan kımse varmı :)?

    hangı sınavda cıkacak fizyoloji biyokimya vs vs . 

    her bırı temel mantıgın dısında ekstra olarak ınceler. bıyokımyayı baz alırsak kullanılan enzimleri gıren ve cıkan maddeleri kimyasal tepkimeleri inceler. 

    fizyoloji derken standart ısleyısler tam hatırlamıyrm sayıları co2 grıp o2 cıkıyor vs seklınde 

    ama osym tarzı dusunuyorsan tablodan gıren ve cıkan o2 co2 atp mıktarlarına gore bak. oradan soru gelecektır


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı
    h2run bunu yazdı

    Sınavda Kreps devri soru olarak cıkacak benım anlayacagım sekılde anlatabılıcek bıyoloji konusunda ıyı olan kımse varmı :)?

    hangı sınavda cıkacak fizyoloji biyokimya vs vs . 

    her bırı temel mantıgın dısında ekstra olarak ınceler. bıyokımyayı baz alırsak kullanılan enzimleri gıren ve cıkan maddeleri kimyasal tepkimeleri inceler. 

    fizyoloji derken standart ısleyısler tam hatırlamıyrm sayıları co2 grıp o2 cıkıyor vs seklınde 

    ama osym tarzı dusunuyorsan tablodan gıren ve cıkan o2 co2 atp mıktarlarına gore bak. oradan soru gelecektır

    Hocam Spor Fizyolojisinde cıkacak.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 802 Toplam Mesaj: 4