Kuklaklık Seçimi
-
Beyler bi kulaklık alıcam. cepten dinlemek için ama kulaklıklardan pek anlamıyorum . kaç desibel bi kulaklık almam lazım yani orta derecede beni idare etse yeter
-
http://www.teknosa.com/kategori/ses_ve_goruntu/kulaklik__mikrofon/890#[Marka:Sennhe%C4%B1ser,]_1_0
edit : burdaki 20 tl lik var bnde cok ıyı tavsıye ederım
csr288 tarafından 23/Eyl/12 18:36 tarihinde düzenlenmiştir -
cx 200 II almanyada 25 € la insaf 100 tl yemi satılır. Sinirim hopladı kusura bakma dostum. 50 tl vergi veriyoruz resmen ithal üründe zarara girmemk için. Yok mu bir türk kulaklık üreticisi.
-
csr288 bunu yazdı
http://www.teknosa.com/kategori/ses_ve_goruntu/kulaklik__mikrofon/890#[Marka:Sennhe%C4%B1ser,]_1_0
edit : burdaki 20 tl lik var bnde cok ıyı tavsıye ederım
hocam kulakiçi değilde taç istiyorum .s
-
Hocam ilgini çekerse şu ürünün satıyorum.
-
BaD_BoYs bunu yazdı
Hocam ilgini çekerse şu ürünün satıyorum.
hocam saol kulak içi istemiyorum.
şu kulaklık sizce iyimi hem uygun yada
bu sizce hangisi ?
