Kulaklık Mikrofon Sorunu
-
Arkadaşlar bugün VISONIC VS-750 marka micli kulaklık aldım.Kulaklıkta sorun yok fakat mikrofonu bi türlü halledemedim.Ses kaydedicisiyle deniyorum ses falan gelmiyor.Kasanın arkadasındaki girişler bozuk olabilir mi yada ben ses akrtını kaybetmiştim net'den indiriyorum yanlış ses driverini yüklemiş olabilirmiyim.Anakart Modelim : P4VXAD+
Şimdiden yardımcı olanalra çok teşekkür ederimEdit: PC'de ses var fakat mikrofon çalışmıyor.
-
upup
-
Beyler şarkı açıyorum şarkı dinlerken ses kaydedicisini çalıştırdığımda mikrofon kayıt alıyor.yani pc'deki seslerin kaydını alıyor.Dışarıdan gelen sesleri almıyor ?
-
upup :S
-
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
upup :S
-----------------------------realtek driver olanlar hariç sigmatel,cmedia drver olan ses kart mevzularında bu
sorunu hep yaşarsın mic sorunu yani.o bordu deiştir.
bir zaman denemediğim ses kartı kalmamıştı
en son pcb yi yani anakartı deiştirdik kurtulduk.ses olayında realtek rullz....
-
kasanın giriş çıkışlarından sorun olabilir, başka giriş-çıkış varsa onları dene.. sürücüleri dene.. dene yani.. anakartta sorun olması ihtimali de var tabi ama dene..
-
birde söylemeden edemicem gidipte en kralından microfon almayada gerek yok 2 tl lik
plastlk gövdeli kapasitif mic bile iş görür zaten
