Kulaklık Tamiri
-
sabah kalkarken üstüne bamışım kablosu kulaklıgından koptu,
iki ucunu kulaklıgın içindeki 2 yerine temas ettirince çalışıyor ancak, onu oraya yapıştırmak lazım.
japon yapıştırıcısını denicem ama yakar fln diye denemedim. İstanbulda kulaklıgı tamir ettirebilicegim biryer varmı ?
elektronikçileri düşündüm ama onlar çalışıp çalışmadıgını nerden anlıcak düzgün yapabiliceklermi fln, bu işi yapan servisler varmı ?
-
japon iletken degil hocam
ya elektrik bantı ile orda temas saglayınca calıstıgını gordugun kabloları bant ile yapıstıracaksın
yada lehim dedigimiz elektronik parcaları kartlara monte ederken kullandıgımız olayı yapacaksın.
eger sorun sadece kablo kopması ise olay kolaydır
-
zaten orasıda böle balçık gibi siyah bir madde ile yapıştırılmış fabrika çıkışındayken.
ayrıca elektrik bantı onu tutamaz hocam kulagıma taktıgım anda veya titreşimle çıkar oynamalar temassızlık olur :/
-
açılabilecek sekilde degil mi ? vidası v.b bişey yokmu içini açsan ?
o zaman ancak lehim olayı cozer heralde anladıgım kadarıyla.
tv tamircisi v.b biyere gittiginde heralde 2-3 liraya cozer.
-
1sn bekle fotoları geliyor :D
-
hocam resimler bunlar,
o yeşil çipin üstündeki iki metal yere o iki kablonun temas etmesi lazım. Daha önceden görüldüğü gibi siyah kauçuk gibi bir madde ile yapıştırılmışlar.
-
valla hocam =) tek cozum lehim yapılması kabloların oraya.semtinde tv tamircisi vb. yer varsa rica edersn belki bedavaya bile yaparlar.hangi kablonun nereye baglandıgında calıstıgını tespit et adamın onu yapması 1dksını almaz lehim ile.şuan çözüm o k.bakma=/
-
Yeni alsana:)
-
at çöpe lehim ile de olmaz o iş :D bunların kablolarında reçine dediğimiz yalıtkan malzeme den var lehim yapacaksanda ilk önce o katmanı kazıyıp bakırı çıkartman gerek...ondan sonra lehim yapıcaksın..lehim yapsanda adam olmaz reçineyi kazırken bakır incelir ve yine kopar :D çok uğraştım a.q şeyleri ile...
