Kulaklık Tamiri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    sabah kalkarken üstüne bamışım kablosu kulaklıgından koptu,

     

    iki ucunu kulaklıgın içindeki 2 yerine temas ettirince çalışıyor ancak, onu oraya yapıştırmak lazım.

     

    japon yapıştırıcısını denicem ama yakar fln diye denemedim. İstanbulda kulaklıgı tamir ettirebilicegim biryer varmı ?

     

    elektronikçileri düşündüm ama onlar çalışıp çalışmadıgını nerden anlıcak düzgün yapabiliceklermi fln, bu işi yapan servisler varmı ?


    "
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    japon iletken degil hocam

    ya elektrik bantı ile orda temas saglayınca calıstıgını gordugun kabloları bant ile yapıstıracaksın

    yada lehim dedigimiz elektronik parcaları kartlara monte ederken kullandıgımız olayı yapacaksın.

    eger sorun sadece kablo kopması ise olay kolaydır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    zaten orasıda böle balçık gibi siyah bir madde ile yapıştırılmış fabrika çıkışındayken.

    ayrıca elektrik bantı onu tutamaz hocam kulagıma taktıgım anda veya titreşimle çıkar oynamalar temassızlık olur :/


    "
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    açılabilecek sekilde degil mi ? vidası v.b bişey yokmu içini açsan ?

    o zaman ancak lehim olayı cozer heralde anladıgım kadarıyla.

    tv tamircisi v.b biyere gittiginde heralde 2-3 liraya cozer.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    1sn bekle fotoları geliyor :D

    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    hocam resimler bunlar,

     

    o yeşil çipin üstündeki iki metal yere o iki kablonun temas etmesi lazım. Daha önceden görüldüğü gibi siyah kauçuk gibi bir madde ile yapıştırılmışlar.

     

    http://img16.imageshack.us/gal.php?g=img0120aj.jpg


    "
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo
    valla hocam =) tek cozum lehim yapılması kabloların oraya.semtinde tv tamircisi vb. yer varsa rica edersn belki bedavaya bile yaparlar.hangi kablonun nereye baglandıgında calıstıgını tespit et adamın onu yapması 1dksını almaz lehim ile.şuan çözüm o k.bakma=/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    Yeni alsana:)

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ricin
    ricin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2007
    Erkek
    at çöpe lehim ile de olmaz o iş :D bunların kablolarında reçine dediğimiz yalıtkan malzeme den var lehim yapacaksanda ilk önce o katmanı kazıyıp bakırı çıkartman gerek...ondan sonra lehim yapıcaksın..lehim yapsanda adam olmaz reçineyi kazırken bakır incelir ve yine kopar :D çok uğraştım a.q şeyleri ile...

    üniversite öğrencilerine devre tasarımı yapılır...! tekdag-elektronik.blogspot.com/
Toplam Hit: 2929 Toplam Mesaj: 9