Kulaklıktan Ses Alamıyorum (M-Audio Xponent)
-
selamlar ; alttaki resimdeki alet elime geçti master'dan dışarı ses vermiyodu driver yükledim hallettim o sorunu neyse kulaklıktan ses alamıyorum geçişleri yapabilmek için kulaklık lazım ama alamıyorum niye bilmiyorum kendi dökümanlarına kadar okudum ama beceremedim daha önce benzeri alet kullanan varmı? yada çözümünü bilen?

Toplam Hit: 685 Toplam Mesaj: 1
