folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kulaklıktan Ses Alamıyorum (M-Audio Xponent)



Kulaklıktan Ses Alamıyorum (M-Audio Xponent)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    selamlar ; alttaki resimdeki alet elime geçti master'dan dışarı ses vermiyodu driver yükledim hallettim o sorunu neyse kulaklıktan ses alamıyorum geçişleri yapabilmek için kulaklık lazım ama alamıyorum niye bilmiyorum kendi dökümanlarına kadar okudum ama beceremedim daha önce benzeri alet kullanan varmı? yada çözümünü bilen?

     


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
Toplam Hit: 685 Toplam Mesaj: 1