Kuleliyi Sarsan Şok Ölüm
-
Türk Silahlı Kuvvetleri’nin en köklü okulları arasında yer alan ve yıllardır harp okullarına subay adayı yetiştiren Kuleli Askeri Lisesi’nde, bir öğrenci kuleden düşerek can verdi.
Vatan Gazetesi'nden Bülent Aydoğdu'nun haberine göre büyük üzüntü yaratan olay, 7 Mayıs Perşembe günü meydana geldi. Hazırlık sınıfında okuyan ve ismi açıklanmayan bir öğrenci, gece yarısı kulelerden birine çıktı. Kapıları kilitli olan kulenin tepesine doğru, kilitleri tek tek açarak çıkan öğrenci aşağıya düştü. Askeri savcı araştırıyor Uzun süre düştüğü yerde yatan genci nöbetçi askerler fark etti. Ambulansla hemen Haydarpaşa GATA Hastanesi’ne götürülen öğrenci, yolda hayatını kaybetti. Kazadan sonra, 1. Ordu Komutanlığı’ndan üst düzey askeri yetkililerin okula geldiği ve olay hakkında bilgi aldığı öğrenildi. Kuleden düşerek can veren öğrencinin cenazesi ertesi gün ailesi tarafından alınıp toprağa verildi. Askeri yetkililerin bilgi vermekten kaçındığı olay için askeri savcılık soruşturma açtı. Kaza ile ilgili 3 iddiaÜzücü olayla ilgili çeşitli iddialar gündemde. İlk iddiaya göre genç lise öğrencisi, sigara içmek için kuleye çıktı ve dengesini kaybederek düştü. Diğer iddiaya göre ise üst sınıf öğrencileri, yeni gelenleri cesaret sınavına tabi tutuyordu. Okuldaki dev kuleye çıkarılan yeni öğrenciler, buradan aşağıya işetiliyordu. Bu cesaret sınavında da bu üzücü olay meydana geldi. Son iddia ise okula uyum sağlayamayan ve ayrılmayı düşünen öğrenci, arkadaşlarıyla veda fotoğrafı çektirmek için yukarı çıktığı sırada aşağı düştü.
demekki disiplin bazen işe yaramıyormuş!
-
seninde dediğin gibi BAZEN işe yaramıyor. ama genelde işe yarıyor =)
-
O son sınıfların ben :) işetince noolcak kulenin tepesinden :)
-
Disiplin bencede iyidir . Bunca yildir herhangi bir durum oldu mu ? Demekki bu istisnadir bana gore .
Olen kardesimin ailesine sabir ve Allah 'tan rahmet diliyorum . Mekani cennet olsun :(
-
WooPeRHacK bunu yazdı:
-----------------------------
O son sınıfların ben :) işetince noolcak kulenin tepesinden :)
-----------------------------öyle deme yaw:) ben şahsım adına, bi kulenin tepesinden işemek kadar cesurca bi hareket ne gördüm ne duydum:)
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
Türk Silahlı Kuvvetleri’nin en köklü okulları arasında yer alan ve yıllardır harp okullarına subay adayı yetiştiren Kuleli Askeri Lisesi’nde, bir öğrenci kuleden düşerek can verdi.
Vatan Gazetesi'nden Bülent Aydoğdu'nun haberine göre büyük üzüntü yaratan olay, 7 Mayıs Perşembe günü meydana geldi. Hazırlık sınıfında okuyan ve ismi açıklanmayan bir öğrenci, gece yarısı kulelerden birine çıktı. Kapıları kilitli olan kulenin tepesine doğru, kilitleri tek tek açarak çıkan öğrenci aşağıya düştü. Askeri savcı araştırıyor Uzun süre düştüğü yerde yatan genci nöbetçi askerler fark etti. Ambulansla hemen Haydarpaşa GATA Hastanesi’ne götürülen öğrenci, yolda hayatını kaybetti. Kazadan sonra, 1. Ordu Komutanlığı’ndan üst düzey askeri yetkililerin okula geldiği ve olay hakkında bilgi aldığı öğrenildi. Kuleden düşerek can veren öğrencinin cenazesi ertesi gün ailesi tarafından alınıp toprağa verildi. Askeri yetkililerin bilgi vermekten kaçındığı olay için askeri savcılık soruşturma açtı. Kaza ile ilgili 3 iddiaÜzücü olayla ilgili çeşitli iddialar gündemde. İlk iddiaya göre genç lise öğrencisi, sigara içmek için kuleye çıktı ve dengesini kaybederek düştü. Diğer iddiaya göre ise üst sınıf öğrencileri, yeni gelenleri cesaret sınavına tabi tutuyordu. Okuldaki dev kuleye çıkarılan yeni öğrenciler, buradan aşağıya işetiliyordu. Bu cesaret sınavında da bu üzücü olay meydana geldi. Son iddia ise okula uyum sağlayamayan ve ayrılmayı düşünen öğrenci, arkadaşlarıyla veda fotoğrafı çektirmek için yukarı çıktığı sırada aşağı düştü.
demekki disiplin bazen işe yaramıyormuş!
-----------------------------
Vay be herifin ayağı kaymış düşmüş yine askeriyeye bi fitne sokmayı başarmışınız (:
-
bizim burda lan bi bakim :S
-
olabilir,ya üst sınıfların eziyetine dayanamamıştır. ya okulu bırakmak ısteyıp bırakıcak maddi gücü yoktur.yada ailesini özlemiş zamanla bunalıma girmiş atmıştır kendisini.askeriyenin eleminasyon sistemi farklı tabi:)
